Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble litt tidligere i år alene med to barn. På deltid. Ikke mye muligheter for sparing og i oktober skal jeg i praksis nr 2 på 10 uker. De første 5 ukene skal jeg ha ferie så der er inntekten grei. Får 7800 fra lånekassen og 970x3 i barnetrygd..må ha permisjon fra jobben min under praksis og de siste 5 ukene stresser meg! Ser nå det er lyst ut stilling som  hvilende nattevakt og jeg lurer på å søke. Så får jeg gå rett fra natt til dag , samt jobbe helg den tiden jeg ikke har barna! Må minimum ha 10-11 000 i lønn i november og desember. Erfaringer her? Har dessverre ikke mer avspasering til gode, dette har jeg brukt opp på studiesamling.  Søkte utvidet os pga utdanning, men fikk avslag idag! 

Anonymkode: 251f8...5f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan få noe permisjon med lønn fra jobben? Hvis jobben er relevant for studie. Det fikk jeg nettopp, studerer vernepleie.

Anonymkode: 05094...eab

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan få noe permisjon med lønn fra jobben? Hvis jobben er relevant for studie. Det fikk jeg nettopp, studerer vernepleie.

Anonymkode: 05094...eab

Jeg studerer og vpl på 2 året men får ikke perm med lønn....jobber i omsorgsbolig til vanlig 100%. TS 

Anonymkode: 251f8...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...