AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Jeg skjønner ingenting og blir redd for meg selv, og sitter nå med hjertebank og skjelver pga det, jeg glemmer noen ganger helt vasentlige ting, som jeg da kommer på flere timer etter at det skulle ha bli gjort... f.eks på jobb så er jo dette ikke bra! Jeg kan glemme helt rutinemessige ting osv og får panikk når jeg kommer på det. Må sies at jeg er veldig stresset og tenker mye. Er det flere enn meg som er sånn ? Jeg skjønner ingenting ! Grusom følelse... Anonymkode: e2b6d...f78
Joppeline Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Gå til legen og forklar hvordan du føler det! De kan sjekke om det er noe fysisk som er i veien, og/eller henvise til psykolog! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 25 minutter siden, Joppeline skrev: Gå til legen og forklar hvordan du føler det! De kan sjekke om det er noe fysisk som er i veien, og/eller henvise til psykolog! Ja, men det er ikke hele tiden,det er innimellom, ganske sjeldent, jeg glemmer da ting som egentlig ikke skulle være mulig å glemme som er viktige!!!..ganske sjokkerende i mitt hodet ihvertfall, er dette normalt at skjer innimellom? Hadde jeg hatt et fysisk problem ville vel dette skjedd relativt oftere ? Anonymkode: e2b6d...f78
Joppeline Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det er ikke hele tiden,det er innimellom, ganske sjeldent, jeg glemmer da ting som egentlig ikke skulle være mulig å glemme som er viktige!!!..ganske sjokkerende i mitt hodet ihvertfall, er dette normalt at skjer innimellom? Hadde jeg hatt et fysisk problem ville vel dette skjedd relativt oftere ? Anonymkode: e2b6d...f78 Det kan en lege svare på bedre enn et forum! Og da får du også et svar som gjør at du kan slappe mer av! For du bekymrer deg og tydeligvis veldig, selv om det selvfølgelig ikke er sikkert at det er noe alvorlig. Får du sjekket opp i det får du enten behandling, eller du blir beroliget og slipper å bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå