Gå til innhold

Har funnet meg en jeg ikke vil gifte meg med.

vilja

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil bare fortelle om en jeg har truffet.

jeg har blitt kjent med en gutt! Han er utrolig, høflig, sjenert, sporty, leken, står for det han gjør, Og ikke minst veldig pen og har en kjempefin kropp!

Han har likt meg tidligere da jeg hadde type, og han hadde dame, men begge forhold er slutt.

Han bruker å være på besøk til naboen min, for det er slektskapsforhold der. Jeg er god venn med naboen.

Så i helga så ble det litt flørting og mere til, men også en del turbulente ting som jeg ikke vil gå innpå.

Det endte med at jeg sperra telefonen hans i hevn. - Noe som har ordnet seg nå :)

Jeg vil ha noen jeg kan bryne meg litt på, men det kan hende han er litt vel mye for til og med meg.

Men iallefall er vi venner igjen. (Og mere til)

- Han sa også at jeg kommer til å ødelegge han, da jeg stjal meg et kyss fra han. :)-

Han vil ikke ha et fast forhold sier han. Det vil ikke jeg heller ha. For han bor laaangt unna, og jeg er vel leken av meg jeg også, for å si det på den måten....

Han har brent seg en gang før, da det ble slutt med dama, og hu tok abort, da det visste seg at hun var gravid. Han ble helt fra seg, for han ville ha ungen. Ville ikke bli sammen med dama, men han syntest det var så trist med ungen.

Men han er så sjenert når han er edru. Da han dro i går, så kom han bortover for å ta farvell med meg. Og jeg gikk inn i en kjempe god omfavnelse. Han sa han kommer oppover i september , så han ville treffe meg igjen, sa han.

Men jeg liker han så godt. Og han er så sjenert. Det er ikke annet en å vente til September. - Jeg kan ta meg en flytur da, men det blir for vilt. Han bor på gutterommet enda, og naboene drar i morgen nedover til dem, så det blir mye folk. Kan altids ta inn på hotell.

Det rare er at jeg ikke er noe sjalu, om han driver på med andre der han bor. Vi har ingen avtaler om noe som heldst. Vet bare at vi liker hverandre godt.

Men han sa han elska meg og I love you i fylla, noe som er alt for tidlig etter min mening!!!

(varsellamper her)

Han er en type som er vill. Var nesten ikke på skolen i 9. klassen. Bråket med lærerne, og ble utvist p.g.a det.

Han jobber med litt av hvert nå da. Kan alt praktisk jobbing, og er veldig flink med hendene.

Vi er veldig ulike. jeg er en såkalt "snill pike", som har fått noe fornuft og vet forskjell på rett og galt. Han er mere "gi faen holdning".

Vi er også voksne, jeg er 26 og han 23år.

Jeg holder meg her oppe, og kjører på med jobben min, jeg tenker jeg. Men jeg ønsker at August skal gå.....

*smil* :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Snill pike" som sperra telefonen hans som hevn.... Syntes du høres ut som en ramp jeg men det skal du være stolt av....LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å spørre hvor gamle dere er, da jeg så det nederst i innlegget ditt. Det høres nemlig ut som dere er langt under 20 år. Men for all del, det er bare å surre rundt. Dere er jo frie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Må innrømme at tanken vedrørende alder slo MEG også...

Men for all del, værsågod !!!

Live, and let live.

Håper bare du har det gøy under prosessen. Lykke til. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...