AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #21 Skrevet 21. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trer den tuten ned på "pinnene" i oppvaskmaskinen når jeg samtidig kjører flasken og sugerøret. Har hatt samme tut i flere år og den er gullende ren 👌 Anonymkode: 9ee21...ac3 Det vet du ikke uten å ta en bakterietest på den. Tuten er uansett ubrukelig siden man får i seg veldig lite vann. Man kan jo kun bite i den en vei og man må jobbe litt mer for å få ut vannet. Derfor synes jeg Nalgen er mye bedre. Den er lett å holde ren, og man har fri tilgang til vann uten å måtte jobbe. Jeg har mange vannflasker. Camelback'en brukes aldri. Har gitt bort de reklameflaskene jeg har fått. Har også en glassflaske med åpen tut. Den brukes på jobb da den blir litt for tung å ha med på tur. Men på jobb funker den veldig bra og gir ingen bismak. Anonymkode: 7ba3f...7c2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #22 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det vet du ikke uten å ta en bakterietest på den. Tuten er uansett ubrukelig siden man får i seg veldig lite vann. Man kan jo kun bite i den en vei og man må jobbe litt mer for å få ut vannet. Anonymkode: 7ba3f...7c2 Hvis bakterietest er det som skal til for at du mener at ting er rene så skjønner jeg jo at du ikke kan ha drikkeflasker med tut. Selv er jeg fornøyd med at det ikke er noe belegg, bismak eller sur lukt i flasken. På samme måte som alt annet jeg vasker i maskinen. Kan ikke bli helt hysterisk heller. For ordens skyld bruker jeg kun plastflaske (Camelbak) til trening. Det er genialt med en flaske man ikke må vippe hodet bakover med når man løper på tredemølle. Anonymkode: 9ee21...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #23 Skrevet 21. juli 2017 På Wednesday, July 19, 2017 den 10.52, AnonymBruker skrev: Vi bruker kun drikeflasker i stål eller glass. Det sies at camelbak og contigo er BPA frie, men det er andre stoffer i plasten som heller ikke er heldig å få i seg. Er veldig fornøyd med flaskene fra BKR, Lifefactory og Klean Kanteen. Om du ønsker type Imsdal tut på flasken er disse flaskene fra Klean Kanteen supre: http://www.outnorth.no/klean-kanteen/532ml-kanteen-classic-sport-46124#BrushedStainless Denne størrelsen får også plass i drikkebeltet mitt så den er fast partner på løpetur. Aldri noe bismak på vannet heller. Anonymkode: 7c19d...c2a At stål er trygt så vi i testene av stavmixere for en tid tilbake. Selv stålet blir behandlet slik at det lekker uheldige produkter til mat. Noe som forbauset mang. Det samme kan nok gjelde for glass. Så å stole blindt på at dtål og glass er "trygt" uten å undersøke rundt produktet anser jeg som en smule naivt. Jeg ser jeg bør komme med en tilleggsinformasjon til min "frykt" for belegg og bakterier Camelbackens drikketut. Jeg har alvorlig sykdom som gjør meg mer utsatt for infeksjoner. Dermed må jeg være ekstra nøye på hva jeg putter i munnen/risiko for ting andre ikke tenker over og som jeg selv er blitt så vant til at jeg ikke alltid tenker over. Anonymkode: 533a5...a78
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #24 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis bakterietest er det som skal til for at du mener at ting er rene så skjønner jeg jo at du ikke kan ha drikkeflasker med tut. Selv er jeg fornøyd med at det ikke er noe belegg, bismak eller sur lukt i flasken. På samme måte som alt annet jeg vasker i maskinen. Kan ikke bli helt hysterisk heller. For ordens skyld bruker jeg kun plastflaske (Camelbak) til trening. Det er genialt med en flaske man ikke må vippe hodet bakover med når man løper på tredemølle. Anonymkode: 9ee21...ac3 Man dør ikke av den tuten. Om man vasker flaska og tuten godt. Men jeg ser, og vet om mange, som lar det gå måneder mellom hver gang de vasker vannflaska. De burde ikke ha vannflaske med tut. Vet jo veldig mange liker at de kan suge ut vannet. Selv synes jeg det er helt totalt ubrukelig. Det er mer jobb å bite, og suge enn å tilte hode litt tilbake for å få i seg nok veske på en kjapp og enkel måte. Da trenger jeg bare en real slurk før jeg kan kjøre på videre. I min verden er Camelback like oppskrytt som 2XU. Men folk må finne ut av hva de selv liker best. Bare de gjør det på egne premisser og ikke på hva alle andre har. Anonymkode: 7ba3f...7c2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #25 Skrevet 2. september 2017 Er det noen som har testet Sistemas Twist n sip? Anonymkode: f761e...e3e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #26 Skrevet 3. september 2017 På 2.9.2017 den 18.13, AnonymBruker skrev: Er det noen som har testet Sistemas Twist n sip? Anonymkode: f761e...e3e Smaker plastikk. Jeg hadde en slik og kasta den etter en gangs bruk. Har en Nalgen nå og det er den eneste jeg bruker. Og den bruker jeg hele dagen til alt jeg gjør. Den er enkle å vaske og smaker ikke plast. Anonymkode: 7ba3f...7c2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #27 Skrevet 3. september 2017 Hydroflask, Mizu, eller Klern Kantern her i hus 💛 Miljøvennlige og frie for giftstoffer/plast. Selges overalt, sportsbutikker, zalando, o.l. Anonymkode: a82be...7ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå