Gå til innhold

Vanlig å leve i fortiden? Savner 2012 jeg :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I 2012 var livet mitt perfekt. Begynte året med å være 2 mnd i Sør-Amerika. Helt amazing. Reiste generelt mye det året og hadde det koselig med venner. Sommeren 2012 var så bra! Har aldri opplevd maken! I tillegg møtte jeg min luksus drømmemann. Vi hadde en helt magisk og romantisk sommer. Var sammen i 9 mnd før han dumpa meg. Etter det føles det som jeg ikke lever lenger, kun eksisterer. Jeg tror ikke jeg har vært lykkelig siden nyttårsaften 2012. Livet er bare trist og det er ingenting som hjelper :( 

Flere som har det sånn? Jeg har en spilleliste fra 2012 på spotify og begynner å gråte hver gang jeg hører noen av de sangene.. for det minner meg om hvor flott livet var

Anonymkode: 4be7f...aa0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Savner 1986. Helt til jeg kommer på at vi ikke hadde internett. Og at en flybillett kostet ti ganger mer enn i dag.

Anonymkode: 5db21...ade

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, er ekstremt sentimental og tenker mye tilbake på en spesiell periode i livet mitt. Kan se på bilder eller høre på en spilleliste som minner meg om den tiden og blir supertrist. Synes det er skikkelig vemodig at det er over og hadde gjort hva som helst for en tidsmaskin og gå tilbake!

Føler meg litt teit noen ganger som dveler så mye fortiden, haha. Gleder meg mye til fremtiden osv men har alltid vært sånn at jeg lever veldig i fortiden. Litt irriterende også, for lurer på når jeg skal komme meg videre:dry:

Anonymkode: f4aa5...e96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner 1986. Helt til jeg kommer på at vi ikke hadde internett. Og at en flybillett kostet ti ganger mer enn i dag.

Ja men tenk så koselig det var på den tid da.. jeg var 5 år i 1986 men husker litt likevel

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men tenk så koselig det var på den tid da.. jeg var 5 år i 1986 men husker litt likevel

Ja, det var koselig den gangen. Men jeg hadde gått på veggen om jeg skulle reist tilbake dit i dag. Gro som statsminister og greier :P 

• 5 år senere...
Skrevet

Savner 2012 jeg også. Skulle helst ønsket at det var 2007. 2007-2012 var mine gullår. 

Anonymkode: 94d03...5b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2017 den 22.13):

I 2012 var livet mitt perfekt. Begynte året med å være 2 mnd i Sør-Amerika. Helt amazing. Reiste generelt mye det året og hadde det koselig med venner. Sommeren 2012 var så bra! Har aldri opplevd maken! I tillegg møtte jeg min luksus drømmemann. Vi hadde en helt magisk og romantisk sommer. Var sammen i 9 mnd før han dumpa meg. Etter det føles det som jeg ikke lever lenger, kun eksisterer. Jeg tror ikke jeg har vært lykkelig siden nyttårsaften 2012. Livet er bare trist og det er ingenting som hjelper :( 

Flere som har det sånn? Jeg har en spilleliste fra 2012 på spotify og begynner å gråte hver gang jeg hører noen av de sangene.. for det minner meg om hvor flott livet var

Kunne nesten vært meg☺️ I 2009 var jeh i sør Afrika er halvt år, det beste året i mitt liv. Jeg var i tillegg nysingel og hadde det utrolig gøy! Og møtte drømme mannen attpåtil. Vi er fortsatt sammen da, og året 2010-2011 var og veldig gode år, med masse reising og opplevelser. Men etter det tok hverdagen oss og ting gikk nedover.
Helt enig ang musikk, husker så godt sangene fra 2009, der var en helt magisk og sitrende følelse. Så forstår deg så godt. Levde i fortiden i mange år jeg og❤️

Anonymkode: df821...a4d

Skrevet

Hadde glemt denne tråden, men så husket jeg at jeg skrev den under et annet brukernavn :) Dsv så har jeg fortsatt kjærlighetssorg over Mr 2012, som dumpa meg i mars 2013. Det er 9 år, det! Og det blir ikke bedre. Jeg er så sint og bitter for at han var utro. Og ingen menn vil ha meg, så det hjelper ikke det heller. Jeg kommer til å dø av kjærlighetssorg tror jeg. Er bare lei meg og deppa. Er så urettferdig med alle slemme folk som får seg kjæreste :( 

Anonymkode: c3f6e...173

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde glemt denne tråden, men så husket jeg at jeg skrev den under et annet brukernavn :) Dsv så har jeg fortsatt kjærlighetssorg over Mr 2012, som dumpa meg i mars 2013. Det er 9 år, det! Og det blir ikke bedre. Jeg er så sint og bitter for at han var utro. Og ingen menn vil ha meg, så det hjelper ikke det heller. Jeg kommer til å dø av kjærlighetssorg tror jeg. Er bare lei meg og deppa. Er så urettferdig med alle slemme folk som får seg kjæreste :( 

Folk er slemme fordi de lever livet sitt og finner kjærligheten? Ta deg en bolle.

Anonymkode: ed234...938

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Folk er slemme fordi de lever livet sitt og finner kjærligheten? Ta deg en bolle.

Anonymkode: ed234...938

Du misforstår, lær deg å lese. Og hva mener du med bolle? Skjønte ikke. Jeg skriver at det er mange slemme folk som får seg kjæreste. Som Raket-Madsen. Matapour, diverse andre terrorister. Hvor er rettferdigheten i at sånne folk får seg kjæreste og ikke jeg? Må man være ond for å få seg kjæreste? 

Skrevet

Savner gamle dager jeg, når strømmen var billig. Nå kommer strømmen til å være dyr i mange ti-år, bare fordi politikerne ønsker seg internasjonale toppjobber og smisker med EU... 😭

Anonymkode: aa441...c84

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du dyrker kjærlighetssorgen din, derfor går den ikke over. Du må lukke den døra nå, så du kan åpne en ny dør. Da vil du nok etterhvert treffe en.

Anonymkode: ff004...e71

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...