Gå til innhold

Hva kan jeg bruke til svart blondeskjørt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått et veldig fint svart blondeskjørt i gave av mannen min. Jeg er ikke blondemenneske så jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal bruke oventil. 

Skjørtet rekker meg til litt over kneet. 

Kom gjerne med forslag som jeg kan bruke både til hverdags og pent.

På forhånd tusen takk! :blomst: 

Anonymkode: a3fbc...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig når jeg ikke ser skjørtet, men hvis det er et slikt blondedkjørt som er ganske in nå, så synes jeg det er fint å tone det litt ned med feks en grå t-skjorte til. Du kan ha bare bein nå, og sorte, tette strømper til høsten. Skinnjakke er fint å ha over. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Litt vanskelig når jeg ikke ser skjørtet, men hvis det er et slikt blondedkjørt som er ganske in nå, så synes jeg det er fint å tone det litt ned med feks en grå t-skjorte til. Du kan ha bare bein nå, og sorte, tette strømper til høsten. Skinnjakke er fint å ha over. 😊

Takk for tipset 😊. Ja, det er et sånt skjørt som er mye i motebildet nå og grå t-skjorte har jeg jo. Får prøve meg litt frem. Er så uvant med blonder så jeg ble helt handlingslammet her. 😅

Skrevet (endret)

Denimskjorte :)

Endret av Barcelonaandme
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Barcelonaandme skrev:

Denimskjorte :)

Det var i tankene mine, men så var jeg redd det skulle bli for "grovt" og hverdagslig. Men kanskje det kan bli kjempefint. Kontraster er jo alltid bra. 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du Pinterest? Søk opp black lace skirt outfit der! 

Anonymkode: 57a12...a7e

• Liker 2
Skrevet

Synes du har fått fine tips, men kan du legge ved et bilde av et lignende skjørt, så blir det enda enklere å foreslå noe?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sort smal t-shirt (evt tynn pologenser) og et smalt pyntebelte i livet?

Anonymkode: f952c...251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...