Gå til innhold

Hvor mange sushibiter spiser dere for å bli mette?

Anbefalte innlegg

Gjest ricecrispies
Skrevet

Og hvor mange biter skal jeg bestille til meg og tre ungdommer?? To av dem er svært glade i sushi.

Tenkte nigiri og maki

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

12-18

Anonymkode: d3d31...f44

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

6-8

Anonymkode: ad317...57f

AnonymBruker
Skrevet

10-15 

Anonymkode: 6aac4...2db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den menyen jeg pleier spise har 22 biter, både sushi og maki. Men det er stor forskjell på hvor store de forskjellige stedene lager dem, disse er relativt små (dvs. akkurat passe for meg). 

Anonymkode: 17e38...510

Skrevet

12-14biter per pers?

• Liker 2
Skrevet

Minst 16. Stort sett 20 i normal størrelse for å bli ordentlig mett.

• Liker 3
Skrevet

10 er perfekt for meg :-) Når du ikke vet hvor mye de spiser ville jeg nok beregnet 12 på hver.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger også ca 15 biter for å bli skikkelig mett. Hvis ungdommene du sikter til er aktive tenåringsgutter i verste voksealder, så bør du sikkert vurdere nærmere 20 biter på dem. Jeg ville ikke bestilt mindre enn 60 biter til fire personer. Antakeligvis hadde jeg lagt meg på 70-75 biter. 

Anonymkode: bd7b3...bba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på størrelsen, men 12-16 makibiter, da er jeg mett. (Kvinne 27)

Anonymkode: 774b6...347

AnonymBruker
Skrevet

6-8 maki så er jeg god og mett

Anonymkode: 0968c...fb4

AnonymBruker
Skrevet

Mannen og jeg pleier å kjøpe 30 biters meny. Egentlig er jeg mett på tolv, men spiser de tre siste også, fordi det er jo såååå godt 😍

Anonymkode: 3993b...c2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fort mett, men kan ikke si at jeg blir mett av 10 biter - jeg bare stopper der fordi jeg vet det på et vis blir "for mye" av mer, selv om det ikke handler om metthet.

Jeg skjønner ikke at noen klarer bli mett av 6 biter, da er man per def anorektisk tenker jeg :P 

Anonymkode: be9b7...aee

• Liker 3
Skrevet (endret)

20-25 for meg, men jeg spiser mye!

Hadde nok beregnet 16 biter per pers hvis det er 1. gangen du bestiller for 4. Bedre med litt for mye enn for lite

Hvor holder du til? Har 3 veldig gode venner som driver 2 sjapper, den ene er en fin restuarant med top kvalitet sushi til en rimelig penge som på dette bildet. Kan helt sikkert fikse rabatt :P 

IMG_1857.JPG

Endret av John_Felipe
Skrevet

Mett etter 20, men bruker som regel å spise litt til. Fordi jeg klarer ikke å la vær😄

Skrevet

Synes de med 15 i er passe.

Skrevet

Rundt 10. Noen ganger 8, noen ganger 12...

Gjest ricecrispies
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger også ca 15 biter for å bli skikkelig mett. Hvis ungdommene du sikter til er aktive tenåringsgutter i verste voksealder, så bør du sikkert vurdere nærmere 20 biter på dem. Jeg ville ikke bestilt mindre enn 60 biter til fire personer. Antakeligvis hadde jeg lagt meg på 70-75 biter. 

Anonymkode: bd7b3...bba

Det er jenter😁 Men kan jo fort bli sittende en stund da,og da småspiser man kanskje litt lenger? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...