AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Hei dere. Jeg fikk beskjed i går om at jeg var så heldig å komme inn på sykepleie studiet (jippi!!) Og idag satt jeg meg ned å leste over inntak brevet (?), der stod det blant annet at medisinsk testing var et krav. Jeg lurer da på hva dette går ut på? Er det for sykdommer? Stod at vi fikk mer info ved studie start, men jeg liker å være forberedt. Skal forresten inn på første året, sykepleien i Bodø, noen andre som har kommet inn der? :D Hadde vært gøy! Anonymkode: ce7f7...628
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Ja, det vanlige er for tuberkulose og MRSA, men som regel fyller man ut et selverklæringsskjema og eventuell testing vurderes ut ifra hva du krysser av for. Anonymkode: da654...577
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det vanlige er for tuberkulose og MRSA, men som regel fyller man ut et selverklæringsskjema og eventuell testing vurderes ut ifra hva du krysser av for. Anonymkode: da654...577 Okei! Takk for svar! Har ikke fått noe selverklæringskjema, men det får jeg kanskje ved studiestart Anonymkode: ce7f7...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå