Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble anbefalt av selger å kjøpe flere lisenser og registrere de på samme bruker. Da vil disse lisensene legge seg etter hverandre, og ikke fra kjøpsdato.

Kjøper jeg to lisenser, så kan jeg dermed bruke den i to år, ved å registrere begge samtidig, på samme bruker. Stemmer dette? Hvordan gjør man i så fall dette? Jeg har jo ikke lyst til å kjøpe flere lisenser, som løper samtidig. 

Stemmer det selgeren sa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut Libre Office. Koster ingenting. https://www.libreoffice.org/

Anonymkode: 7918e...072

Takk for forslag, men det er tilbud på pakken til Office, på flere PCer samtidig.

Ønsker å kjøpe flere slike pakker, hvis de kan legges etter hverandre. Så det er det jeg lurer på. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, sonush said:

Takk for forslag, men det er tilbud på pakken til Office, på flere PCer samtidig.

Ønsker å kjøpe flere slike pakker, hvis de kan legges etter hverandre. Så det er det jeg lurer på. 

Skjønner :)  Kan desverre ikke så mye om office.

Anonymkode: 7918e...072

Skrevet (endret)

Jeg har selv gått for abonnementsordningen Office 365. Databransjen har en stund gått i økende grad gått over til abonnementsordninger også for programvare. Å binde seg for lengre perioder kan være prisgunstig hvis man er sikker på at man vil komme til å bruke produktet tiden ut. Men hvis man ønsker hoppe tidligere vil en abonnementsordning kunne spare deg en del penger.

Endret av Klossmajor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...