sonush Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Jeg ble anbefalt av selger å kjøpe flere lisenser og registrere de på samme bruker. Da vil disse lisensene legge seg etter hverandre, og ikke fra kjøpsdato. Kjøper jeg to lisenser, så kan jeg dermed bruke den i to år, ved å registrere begge samtidig, på samme bruker. Stemmer dette? Hvordan gjør man i så fall dette? Jeg har jo ikke lyst til å kjøpe flere lisenser, som løper samtidig. Stemmer det selgeren sa?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Sjekk ut Libre Office. Koster ingenting. https://www.libreoffice.org/ Anonymkode: 7918e...072
sonush Skrevet 18. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut Libre Office. Koster ingenting. https://www.libreoffice.org/ Anonymkode: 7918e...072 Takk for forslag, men det er tilbud på pakken til Office, på flere PCer samtidig. Ønsker å kjøpe flere slike pakker, hvis de kan legges etter hverandre. Så det er det jeg lurer på.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 1 minute ago, sonush said: Takk for forslag, men det er tilbud på pakken til Office, på flere PCer samtidig. Ønsker å kjøpe flere slike pakker, hvis de kan legges etter hverandre. Så det er det jeg lurer på. Skjønner Kan desverre ikke så mye om office. Anonymkode: 7918e...072
Klossmajor Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 (endret) Jeg har selv gått for abonnementsordningen Office 365. Databransjen har en stund gått i økende grad gått over til abonnementsordninger også for programvare. Å binde seg for lengre perioder kan være prisgunstig hvis man er sikker på at man vil komme til å bruke produktet tiden ut. Men hvis man ønsker hoppe tidligere vil en abonnementsordning kunne spare deg en del penger. Endret 19. juli 2017 av Klossmajor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå