AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Har en som jeg har styret med i mange måneder nå. Er helt håpløst forelsket i han men føler det ikke går noen vei. Er vi ute sover vi alltid sammen, og kanskje 2-3 ganger i uken. Da kommer jeg alltid sent på kvelden rett før vi skal legge oss for det er da han ber meg komme. Vi har aldri funnet på noe sammen på dagtid og begynner å lure på om han egentlig ikke vil forplikte seg men kun være med meg når det passer han. Men samtidig tror jeg at han har følelser for meg da han blir sykt sjalu så fort han ser meg i nærheten av andre gutter og han sier han vil ha meg. Jeg har også måtte krype tilbake til han flere ganger da han mener jeg har dummet meg ut ved å prate med den og den gutten og da har han sagt vi er ferdig, men jeg har fått nye sjanser. Dette er noe som har skjedd tidligere, men grunnen til at jeg har pratet med andre er fordi jeg føler det ikke går noen vei med meg og han. Og har kanskje prøvd å gjøre han sjalu også for å se hvor mye han bryr seg. Men tydeligvis så gjør han jo det. Som sagt så er jeg veldig forelsket i han men vil jo gjerne ha noe fast og ikke kun møtes noen få dager i uken, usikker på hvor lenge jeg orker å ha det slik. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 58945...c30
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Si til han at du vil heller være kjæresten hans en bootycallen. Anonymkode: 93f9c...5ca 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 Du må sette foten ned og ha litt verdighet. Ellers respekterer han deg ikke. Du kommer løpende sent på kvelden for å være knulledukke? Hvis en fyr hadde spurt meg om å komme etter kl 21:00 på kvelden hadde jeg sagt blankt nei. Er verdt mer enn en bootycall. Og han blir bare sjalu fordi han er eiesyk. Han liker ikke at andre gutter tar på eiendelene hans. Og ja, jeg er litt slem nå, men kom an da. Du fortjener bedre enn dette. Anonymkode: 1f947...046 10
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Dessverre vil ikke menn ha kjæreste, kun sex. Så du burde bare si til han at du ikke er interessert i noe annet enn et forhold. Syns han er kjip mot deg jeg! Anonymkode: f4235...8ab
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 Gurl, du fortjener bedre. Han får i pose og sekk, akkurat som han vil ha det. Som AB nevnte over, han blir sjalu fordi han vil ikke dele på deg, fordi du er hans "eiendel". Finn en som setter mer pris på deg Anonymkode: 4bce6...815 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 Jeg dumpet akkurat en lignende type. Vi fant sjelden på ting sammen på dagtid, men på kvelden passet det alltid for han å 'stikke innom'. Han kunne komme mellom kl 22-01 på natta. Jeg sa alltid at det var greit. Angrer idag, skulle ha satt grenser! Jeg tror også desv som de andre i denne tråden. Mannen er kanskje ikke sjalu, men mer eiesyk. Men hva han tenker, er det kun han som veit! Spør han du Anonymkode: b0bb3...d8d 2
exictence Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en som jeg har styret med i mange måneder nå. Er helt håpløst forelsket i han men føler det ikke går noen vei. Er vi ute sover vi alltid sammen, og kanskje 2-3 ganger i uken. Da kommer jeg alltid sent på kvelden rett før vi skal legge oss for det er da han ber meg komme. Ber du han og om å komme til deg da? Kommer du hver gang han ber deg? 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også måtte krype tilbake til han flere ganger da han mener jeg har dummet meg ut ved å prate med den og den gutten og da har han sagt vi er ferdig, men jeg har fått nye sjanser. Hvordan har du dummet deg ut ved å snakke med andre gutter? Synes du selv du har dummet deg ut? Er det ikke heller sånn at du har snakket med andre fordi du ikke er sikker på følelsene med ham, men så vil du gi ham en sjanse allikevel? Det høres ut som du gjør deg selv liten og mindre verdt enn ham. Det er jo helt feil. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: . Og har kanskje prøvd å gjøre han sjalu også for å se hvor mye han bryr seg. Men tydeligvis så gjør han jo det. Som sagt så er jeg veldig forelsket i han men vil jo gjerne ha noe fast og ikke kun møtes noen få dager i uken, usikker på hvor lenge jeg orker å ha det slik. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 58945...c30 Å gjøre ham sjalu er ikke særlig smart. Ville ikke kommet hver gang han sa kom. Ikke når det hele tiden er på hans premisser. Jeg ville tatt initiativ til noe på dagtid. Hadde han sagt nei uansett, så hadde jeg ikke kommet på natten heller. Da må du bare vise bestemthet og at du ikke bare danser etter hans pipe. Et forhold handler om både å gi og ta. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 Som det er nevnt her ts. Du er hans knulledokke. For han er du ikke noe mer enn fast tilgang på fitte. At han er sjalu er jo fordi han vil ha knulledokka for seg selv. Anonymkode: d7a77...87f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå