Gggjest Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Hei! Jeg har hatt et problem i ca. 2 uker hvor jeg har slitt så utrolig mye kløe i underlivet og at jeg må tisse hele tiden. Har ikke vært hos legen enda. Jeg har prøvd canesten (?) mot kløe,bepanthen salve mot kløe og jeg har brukt løse klær og bind. Jeg har tidligere hatt klamydia og vet at det ikke er det. Tusen takk for svar
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Sopp klør... kjøp de stikkpillene fra canesten og smør samtidig med kremen. Hvis ikke det hjelper bør du dra til legen sopp trenger ikke ha tykk utflod, men det er gjerne ett av symptomene. Anonymkode: a03d8...ac0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 Kjøp Diflucan kapsel på apoteket Canesten er bare tull. Anonymkode: c4bdc...d45 1
Solivagant Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp Diflucan kapsel på apoteket Canesten er bare tull. Anonymkode: c4bdc...d45 Enig. Canesten har aldri funket for meg.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp Diflucan kapsel på apoteket Canesten er bare tull. Anonymkode: c4bdc...d45 Canesten funker som en kule det Anonymkode: fe5f1...a68
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #6 Skrevet 18. juli 2017 Verken Canesten eller Diflucan eller hva det nå het virket på meg. Da jeg var hos gynekologen pga kløe og jeg sa at disse salvene ikke har funket så sa hun at jeg har noe annet enn sopp, ikke eksem, men noe som klør som eksem uten å være sopp. Husker ikke hva hun sa, det heter sikkert ett-eller-annet. I hvert fall. Jeg fikk salve med kortison av henne. Jeg pleier å klø når det nærmer seg mensen, og da smører jeg et par-tre kvelder med salven og så klør jeg ikke mer. Før neste gang jeg skal ha mensen. Anonymkode: 4da76...45f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #7 Skrevet 27. juli 2017 Kan være herpes. Mange med herpes i underlivet har så milde symptomer at man ofte tror at det bare er f.eks sopp. Anonymkode: 0c594...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå