Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

<3 <3 <3 <3 

Flere som har fått dårlige nyheter i dag? 

Anonymkode: f364a...675

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som opplever at dere rykker fram på ventelisten?

Anonymkode: 96494...c82

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som opplever at dere rykker fram på ventelisten?

Anonymkode: 96494...c82

Er det mulig å se dette for hver dag som går? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke dere vil se noen endringer før ved suppleringsopptaket. Etter svarfristen på suppleringsopptaket vil det imidlertid oppdateres fortløpende. 

Anonymkode: 36c84...116

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke dere vil se noen endringer før ved suppleringsopptaket. Etter svarfristen på suppleringsopptaket vil det imidlertid oppdateres fortløpende. 

er det 29 juli?

AnonymBruker
Skrevet

Er nr 25 på venteliste på nr 1, på nr 2 er jeg nr 3 på venteliste, men det står at studiet blir trolig ikke etterfyllt :grine:

Anonymkode: 5dfb5...208

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nr. 31 på første ønske og nr. 12 på andre. Jeg kan ikke vente et år til, så jeg kommer nok ikke til å få en utdannelse :( 

Anonymkode: bfe6a...323

AnonymBruker
Skrevet

Tredje året jeg ikke kommer inn på sykepleie. 1.gang  var jeg nr 8 på vent, i år 135 ☹ 

Anonymkode: 45e39...220

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nr. 31 på første ønske og nr. 12 på andre. Jeg kan ikke vente et år til, så jeg kommer nok ikke til å få en utdannelse :( 

Anonymkode: bfe6a...323

Hvorfor er det alt eller ingenting? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tredje året jeg ikke kommer inn på sykepleie. 1.gang  var jeg nr 8 på vent, i år 135 ☹ 

Uff, så leit. :icon_frown:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg <3 Men husk at det er mange i samme situasjon. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ergerlig :( Ikke gi opp ❤️

Anonymkode: 067ae...44b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har søkt studier hos UiO, men kom ikke inn på de to førstevalgene mine. Står på venteliste, men ser at det står "blir trolig ikke etterfylt, men du kan stå på venteliste". Hva menes med dette? 

Anonymkode: 225e1...8a3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Har søkt studier hos UiO, men kom ikke inn på de to førstevalgene mine. Står på venteliste, men ser at det står "blir trolig ikke etterfylt, men du kan stå på venteliste". Hva menes med dette? 

Anonymkode: 225e1...8a3

Du kan fortsette å stå på venteliste om du vil, men sannsynligvis vil du ikke få studieplass. 

Dog vet jeg om eksempler hvor folk har fått denne beskjeden og likevel blitt tatt opp, men du bør være forberedt på at det mest sannsynlig ikke vil gå. 

Anonymkode: 09f44...5c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt PPU deltid på høgskolen innlandet. Er nr 54 på venteliste og har vel egentlig slått meg til ro med at det ikke blir noe av (ble ferdig med bachelor i våres). Ble kjempeskuffa til å begynne med, men samtidig skal det bli deilig med litt fri fra skole. Har heldigvis fått meg jobb slik at jeg vil klare å bidra til å forsørge familien igjen. Vært elendig økonomisk de siste tre årene😲😭

Anonymkode: 58d1d...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...