AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Hei, registrerte meg på tinder for et par dager siden og har sveipet gjennom alle i nærområder. Jeg ble litt mo i knærne da en jente jeg har hatt et godt øye til dukket opp og sveipet selvfølgelig like på henne. Så er spørsmålet: på det tidspunktet hadde jeg bare oppe et bilde og ikke noe tekst. Sikkert ikke så interessant for de fleste, så jeg har lagt til nye bilder, men de i nærområdet dukker ikke opp igjen. Hun har sikkert trykket ikke liker, men hvordan kan jeg dukke opp på hennes skjerm igjen nå? Er det en sjanse for at hun ikke har sett meg enda og får den redigerte utgaven, eller er de man får opp ganske tidlig folk som gjerne er aktive og allerede har sveipet meg. Hadde virkelig likt å fått match med henne :/ Anonymkode: 4ba23...d0f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Da sletter du deg og sveiper på nytt ✌🏻 Anonymkode: e0e69...385 1
hocane Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, registrerte meg på tinder for et par dager siden og har sveipet gjennom alle i nærområder. Jeg ble litt mo i knærne da en jente jeg har hatt et godt øye til dukket opp og sveipet selvfølgelig like på henne. Så er spørsmålet: på det tidspunktet hadde jeg bare oppe et bilde og ikke noe tekst. Sikkert ikke så interessant for de fleste, så jeg har lagt til nye bilder, men de i nærområdet dukker ikke opp igjen. Tekst har nada å si. Du kan ikke pule en tekst.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 Akkurat nå, hocane skrev: Tekst har nada å si. Du kan ikke pule en tekst. Har du gjort undersøkelser av på hvilken effekt tekst på tinder har, eller snakker du bare ut fra hva du selv bryr deg om? Det er nemlig ikke så interessant hva du mener, siden du ikke er denne jenta jeg snakker om eller jente i det hele tatt. Jeg tror så absolutt et morsomt sitat kan være med å skille klinten fra hveten, kanskje særlig blant jenter. Selv jeg som mann finner jenter med morsomme og kreative sitater litt ekstra interessante. Anonymkode: 4ba23...d0f
hocane Skrevet 18. juli 2017 #6 Skrevet 18. juli 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du gjort undersøkelser av på hvilken effekt tekst på tinder har, eller snakker du bare ut fra hva du selv bryr deg om? Det er nemlig ikke så interessant hva du mener, siden du ikke er denne jenta jeg snakker om eller jente i det hele tatt. Jeg tror så absolutt et morsomt sitat kan være med å skille klinten fra hveten, kanskje særlig blant jenter. Selv jeg som mann finner jenter med morsomme og kreative sitater litt ekstra interessante. Anonymkode: 4ba23...d0f Jeg gjentar du kan ikke pule en tekst. Tinder er en sexapp og et godt bilde har alt å si. Endret 18. juli 2017 av hocane
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #7 Skrevet 18. juli 2017 1 minutt siden, hocane skrev: Jeg gjentar du kan ikke pule en tekst. Tinder er en sexapp og et godt bilde har alt å si. Snakk foræ sjæl. Anonymkode: 1cc4a...990 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #8 Skrevet 18. juli 2017 1 minutt siden, hocane skrev: Jeg gjentar du kan ikke pule en tekst. Tinder er en sexapp og et godt bilde har alt å si. Nei, det er en sexapp for DEG. Jeg har skrevet med flere og alle er interessert i seriøse forhold. Hva denne jenta jeg snakker om ønsker vet hverken du eller jeg noe som helst om. Anonymkode: 4ba23...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #9 Skrevet 18. juli 2017 25 minutter siden, hocane skrev: Jeg gjentar du kan ikke pule en tekst. Tinder er en sexapp og et godt bilde har alt å si. Jepp, for dere menn som vil spre kjønnssykdommer. Kvalmt og UMORALSK! Husk at Gud ser alt. Anonymkode: 0fed5...cb0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10 Skrevet 18. juli 2017 49 minutter siden, hocane skrev: Jeg gjentar du kan ikke pule en tekst. Tinder er en sexapp og et godt bilde har alt å si. Nei, man kan ikke pule teksten. Flott å lære noe nytt.... Anonymkode: 7668c...352 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå