Gå til innhold

Fortell din historie om dine grusomme/irriterende svigerfamilie!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier.

Anonymkode: a572b...45d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper det ikke blir en gutt, de er så irriterende. De har en sønn og to gutte barnebarn fra før. ( samt tre jenter) 

Anonymkode: 78b27...5e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg påpekte forskjellsbehandling mellom barnebarna når hun for ørtende gang avlyste som barnevakt ett par timer før fordi "jeg må prioritere *****"

Fallt ikke i smak. Slang seg på gulvet og hylte, banket armer og ben i gulvet som en trassig unge, løp etter meg i hele huset , rom for rom, for å prøve å dra guttungen ut av armene mine og gudene vet hva hun ellers ville gjort med oss om mannen min ikke holdt hun igjen, mens hun skjelte og var igrunn truende. Mannen min måtte hive henne ut med makt mens hun klamret seg fast i dørkarmen og bannet.

Når den gale damen endelig var ute så ringte svigersøster å hylte på meg fordi jeg hadde fått svigermor til å gråte. Jeg bare "....." 

Hun skjønte tydeligvis at hun hadde drite seg ut og moren var loco, for når jeg går på kjøpesenter osv å ser henne så gjemmer hun seg bak stativ osv i den tro at jeg ikke ser hu...

Sånn kort fortalt...mye annet også. 

Håper sønnen vår slekter på min familie.

Anonymkode: 9f570...25c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Svigermoren min er den værste!! Alle som kjenner hun, er helt enige med meg!

Hun rakker ned på meg, barneoppdragelse, hvordan huset ser ut, hvordan venninnene mine er, jobben min...  osv.. Hun kan studere meg, og si at jeg er velkommen til å bruke treningsapparatene hennes når jeg måtte ønske.(jeg er ikke overvektig)

Hun er alltid!! bedre enn andre i alt.. (syns hun selv) Hun skryter alltid av hvor mye hun trener og hvor sunt hun spiser.. Spesielt dersom hun kommer innom og vi sitter i sofaen og spiser taco for eksempel..

Hun snakker dritt om alle!

Hun inviterer seg selv til oss HVER julaften... Vi MÅ komme dit på kaffe hver eneste morsdag og farsdag. Mine foreldre/slekt vil da ikke tilbringe julaften hos oss.. Fordi denne damen er forhatt av de fleste her jeg bor.. Til og med hennes egen søster kommer til meg for å tømme seg innimellom.. Hun har fire søstre.. De møtes i smug, for å slippe henne...

Sier vi henne i mot, så blir hun sur og ser i gulvet..

FML!

Anonymkode: 6270e...36d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På ‎19‎.‎07‎.‎2017 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Jeg påpekte forskjellsbehandling mellom barnebarna når hun for ørtende gang avlyste som barnevakt ett par timer før fordi "jeg må prioritere *****"

Fallt ikke i smak. Slang seg på gulvet og hylte, banket armer og ben i gulvet som en trassig unge, løp etter meg i hele huset , rom for rom, for å prøve å dra guttungen ut av armene mine og gudene vet hva hun ellers ville gjort med oss om mannen min ikke holdt hun igjen, mens hun skjelte og var igrunn truende. Mannen min måtte hive henne ut med makt mens hun klamret seg fast i dørkarmen og bannet.

Når den gale damen endelig var ute så ringte svigersøster å hylte på meg fordi jeg hadde fått svigermor til å gråte. Jeg bare "....." 

Hun skjønte tydeligvis at hun hadde drite seg ut og moren var loco, for når jeg går på kjøpesenter osv å ser henne så gjemmer hun seg bak stativ osv i den tro at jeg ikke ser hu...

Sånn kort fortalt...mye annet også. 

Håper sønnen vår slekter på min familie.

Anonymkode: 9f570...25c

okay.. kanskje din er litt verre :P hehehe

Anonymkode: 6270e...36d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Hun skal blande seg i hver minste ting vi foretar oss, skal kommentere alt vi spiser, alt vi bruker penger på og når vi legger oss/står opp. Det har skjedd én gang at maten vår var bra nok og da var 90% av tallerken smakløs salat uten noen form for tilbehør. (Vi bor PR nå i leid leilighet langt vekk fra henne, men hun skal fortsatt blande seg og ringer 5ganger daglig for å spørre hva vi gjør, hvem vi er med, hvor vi er og hvorfor)

Hun setter alltid datteren foran sønnen sin (min kjæreste) og bare datteren knipser i fingrene så gjør mor alt datteren vil. Helt fra de var barn har forskjellsbehandlingen vært. Mens min kjæreste lå med astma anfall og ikke fikk puste satte mor seg på sengekanten og tente en røyk. 

Datteren får flere tusen i lommepenger til tross for at hun jobber fult. Stakkar jenta, har jo kanskje ikke råd til den gant buksa til 10 000.... 

Min kjære får ta til takke med klær på salg fra Dressmann. 

Husker en periode hvor vi bodde hos henne.. jeg var sykemeldt pga depresjon og angst. Jeg ble omgjort til vaskedama hennes og hun forventet at jeg skulle vaske alle gulv, tak og vegger + lage middag til hun kom hjem fra jobb. Hadde jeg ikke vasket gulvene fikk jeg høre hvor lat og jævlig jeg var og hun skulle ringe min pappa å fortelle hvor forferdelig jeg var mot henne... (pappa nekter den dag i dag å møte den dama) Hadde jeg migreneanfall hvor jeg stort sett lå med spybøtta foran ansiktet var det bare å ta seg sammen. 

Nevnte jeg at hun er sykepleier?..... 

Anonymkode: 68a84...95b

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Direkte utsagn fra min svigermor:

- jeg hater deg

- jeg skulle ønske sønnen min hadde giftet seg med exen sin istedenfor deg, for hun var så pen. Se så pen hun er *dra frem bilder*

- oi nå har du virkelig gått opp i vekt! (Gjentas hver gang vi møtes)

- jeg tror ettåringen deres er tilbakestående

- Jeg håper dere aldri får flere barn

- nå har jeg vært og skrevet dere ut av testamentet 

- dere KAN IKKE velge den fargen der på stua, alle vennene mine kommer til å le av meg hvis dere har beige stuevegger, det er så umoderne *gråteanfall*

.. resten av svigerfamilien er hyggelige da.

Anonymkode: 86d17...3bf

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Omg. Jeg elsker min svigermor etter deres fortellinger. ❤

Moren til min eksmann er en grusom dame,derimot. Glad jeg er kvitt begge. 

Anonymkode: c0933...ac3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min svigermor og svigersøster er passiv-aggressive og konfliktskye. Merkelig, men dødelig kombinasjon. Heldigvis holdes jeg utenfor i de fleste situasjoner, men min mann (stakkars) blir ofte dratt inn i greia og vet ikke hva han skal gjøre. 

Dette er voksne mennesker (30 og 60), men de krangler under hver eneste familiesammenkomst. Det spiller ingen rolle om det er middag eller dåp, få eller mange tilstedet. Når jeg er på tomannshånd med svigersøster kan hun finne på å si at hun hater moren sin og at hun er skikkelig fæl og kontrollerende, mens svigermor kan klage over at datteren bare ødelegger alt hun tar i. Ekstremt ukomfortabelt for meg som liker dem begge veldig godt, bare ikke sammen.

De krangler høylytt foran barnebarna, men hvis de fortsetter sånn den dagen jeg og min mann får barn, så skal jeg gi de streng beskjed om å holde seg unna. Det er ikke noe de trenger å gjøre foran mine barn.

Anonymkode: eeee5...1b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Begge var helt tipptopp. Synd døtterene ikke var noe å samle på...

Anonymkode: 2fa41...352

• Liker 2
Skrevet

Min svigermor er en mester i manipulering.. Noen eksempler:

For tre år siden feiret vi jul hos hans familie, han informerte om at neste år feirer vi hjemme (8 timers kjøretur, er ikke bare-bare å reise bort). Svigermor sier ok uten å kverulere mer på det, men så når jula kommer så har hun fortrengt at vi sa at vi ikke skulle komme. Hun sier små antydninger i hver telefonsamtale med mannen; "vi kan ta det når dere er her", "når dere kommer hit i jula så kan vi diskutere nærmere (en eller annen gulrot i enden som pressmiddel)", eller litt mer direkte "når på dagen kommer dere frem da". Mannen svarer hver eneste med "vi kommer ikke i år, vi feirer hos (min) familie". Hun bare fyste det vekk og nevnte det igjen ved neste samtale som om det var en selvfølge at vi kom. Etterhvert svarte mannen på en melding hu skrev med at "nei vi kommer ikke i år, det er bestemt og slik blir det" og da ringte hun minst 15 ganger, sendte x antall meldinger med "ring meg", og mannen bare la telefonen på soverommet for å ta en pause. Hun begynte å sende allslags unnskyldninger "men hva med bestefaren din som har prostatakreft, dette blir trolig hans siste julaften og så er du ikke der" osv (jo han har veldig gode prognoser så hans siste jul blir det neppe). Hun begynte å true med alt fra å trekke ham ut av testamentet til å prestere å si at hvis ikke han skulle se dem så var det ikke vits i å noensinne komme hjem igjen. Etter noen timer når det hadde roet seg så svarte han bare "vi kommer ikke i julen men vi kan komme første helga i januar. Du kan velge hvis du vil at vi kommer da eller ikke". Og så tror jeg hun plutselig innså at det faktisk er HUN som vil se han. Det er ikke slik at HAN har så mye behov for å være med moren sin. Så etter en time svarte hun med "ok kom i januar da". 

Senere sendte hun masse bilder av hvor fine presanger hun hadde kjøpt til brødrene hans som feiret jul med henne (de er i 20- og 30-årene alle brødrene forresten), mens han selv fikk noe veldig enkelt.

Dette var vel kanskje det mest omfattende jeg kunne tenke på akkurat nå. Men hun er sånn hele tiden; manipulerer, truer, og vrir om til å hele tiden få viljen sin. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lauge skrev:

Min svigermor er en mester i manipulering.. Noen eksempler:

For tre år siden feiret vi jul hos hans familie, han informerte om at neste år feirer vi hjemme (8 timers kjøretur, er ikke bare-bare å reise bort). Svigermor sier ok uten å kverulere mer på det, men så når jula kommer så har hun fortrengt at vi sa at vi ikke skulle komme. Hun sier små antydninger i hver telefonsamtale med mannen; "vi kan ta det når dere er her", "når dere kommer hit i jula så kan vi diskutere nærmere (en eller annen gulrot i enden som pressmiddel)", eller litt mer direkte "når på dagen kommer dere frem da". Mannen svarer hver eneste med "vi kommer ikke i år, vi feirer hos (min) familie". Hun bare fyste det vekk og nevnte det igjen ved neste samtale som om det var en selvfølge at vi kom. Etterhvert svarte mannen på en melding hu skrev med at "nei vi kommer ikke i år, det er bestemt og slik blir det" og da ringte hun minst 15 ganger, sendte x antall meldinger med "ring meg", og mannen bare la telefonen på soverommet for å ta en pause. Hun begynte å sende allslags unnskyldninger "men hva med bestefaren din som har prostatakreft, dette blir trolig hans siste julaften og så er du ikke der" osv (jo han har veldig gode prognoser så hans siste jul blir det neppe). Hun begynte å true med alt fra å trekke ham ut av testamentet til å prestere å si at hvis ikke han skulle se dem så var det ikke vits i å noensinne komme hjem igjen. Etter noen timer når det hadde roet seg så svarte han bare "vi kommer ikke i julen men vi kan komme første helga i januar. Du kan velge hvis du vil at vi kommer da eller ikke". Og så tror jeg hun plutselig innså at det faktisk er HUN som vil se han. Det er ikke slik at HAN har så mye behov for å være med moren sin. Så etter en time svarte hun med "ok kom i januar da". 

Senere sendte hun masse bilder av hvor fine presanger hun hadde kjøpt til brødrene hans som feiret jul med henne (de er i 20- og 30-årene alle brødrene forresten), mens han selv fikk noe veldig enkelt.

Dette var vel kanskje det mest omfattende jeg kunne tenke på akkurat nå. Men hun er sånn hele tiden; manipulerer, truer, og vrir om til å hele tiden få viljen sin. 

Hvorfor er det ingen som setter hun på plass!!!???

Anonymkode: 89aa5...cab

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ingen som setter hun på plass!!!???

Anonymkode: 89aa5...cab

Ja ikke sant?! Jeg vet ikke hvor mange diskusjoner jeg har vært i med den dama. Kan ikke forstå at sønnene hennes bare finner seg i det. :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Min x-svigermor? Dont get me started..... Jeg er så ufattelig glad for at det mennesket der er ute av livet mitt og jeg syntes OPPRIKTIG synd på xens nye kjæreste som må leve med henne.

Jeg skal ikke engang begynne å ramse opp alt det hun gjorde mot meg og xen (som ikke hadde baller nok til å stå opp for seg selv), men skal nevne noe.

Hun er sjef for en bedrift hvor en venninne jobbet. Min venninne gråt hver dag etter jobb pga at sjefen behandlet henne som søppel. Min venninne er egentlig en sånn en som ikke lar seg pille på nesa, men xsvigermor brøyt henne så sammen at hun ble langvarig sykemeldt og måtte skifte jobb. Svigermor på sin side kunne ikke fatte hvorfor alle de som jobbet for henne ble sykemeldt 🙄

Min mamma er en sånn person som ser det beste i alle. Jeg tror at jeg nesten aldri har hørt henne si noe stygt om noen! Og selv da klarer hun å få avsluttet det med noe positivt om personen. Jeg hadde mang en gang klaget min nød over svigermonster og mamma forsvarte henne og sa at hun sikkert ikke var så ille. Helt til hun traff henne første gang. Så fort svigermonster (som for anledningen faktisk hadde oppført seg ganske bra) ramler det ut av mamma: "Jeg skjønner godt hva du mener! Det der er det værste mennesket jeg noensinne har truffet! Huff å ufyselig hun er!" Det sier i grunn alt 😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Rart det der.. det finnes så mange skadet svigermødre, men når det diskuteres stemødre mot bio mor, nei, da er mødrene som har fått barna såååå oppegående som bare det 😂 svigemødrene er ikke tilfeldigvis stemødrer I tillegg??

Anonymkode: c7363...6cb

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart det der.. det finnes så mange skadet svigermødre, men når det diskuteres stemødre mot bio mor, nei, da er mødrene som har fått barna såååå oppegående som bare det 😂 svigemødrene er ikke tilfeldigvis stemødrer I tillegg??

Anonymkode: c7363...6cb

Biologiske mødre er også stemødre, men det er bare de gode stemødrene - ikke heksa fra Snehvit ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal svigermødre/xfamilie være underholdningen dere bidrar med her inne? 

Anonymkode: b51d1...008

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det stemmer men,har hørt om de damene som konsekvent finner seg foreldreløse menn eller med foreldre som ligger på det siste slik at de kan styre selv. Herskebehovet de har,trille mannen sin rundt lillefingeren uten svigermors innblanding.

Anonymkode: 1234d...211

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det stemmer men,har hørt om de damene som konsekvent finner seg foreldreløse menn eller med foreldre som ligger på det siste slik at de kan styre selv. Herskebehovet de har,trille mannen sin rundt lillefingeren uten svigermors innblanding.

Det holder i massevis å finne seg en voksen mann. Dvs en som har kuttet navlestrengen.

Anonymkode: 8cac5...8b1

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det holder i massevis å finne seg en voksen mann. Dvs en som har kuttet navlestrengen.

Anonymkode: 8cac5...8b1

Så har de gardert seg 100%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...