Gå til innhold

Søke bolig nå eller vente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på dette, jeg har søkt på studier i Volda og Lillehammer, og står på venteliste på begge, er det dumt av meg å begynne å søke bolig nå? Er jo fortsatt usikkert hvor jeg kommer inn, men sikkert mange om plassene. Har ikke fått tilbud om studentbolig i Lillehammer foreløpig, men har fått i Volda. Men tenkte å søke privat også. Noen som har noen innspill? 

Anonymkode: ca0b2...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt litt på dette, jeg har søkt på studier i Volda og Lillehammer, og står på venteliste på begge, er det dumt av meg å begynne å søke bolig nå? Er jo fortsatt usikkert hvor jeg kommer inn, men sikkert mange om plassene. Har ikke fått tilbud om studentbolig i Lillehammer foreløpig, men har fått i Volda. Men tenkte å søke privat også. Noen som har noen innspill? 

Anonymkode: ca0b2...e13

Hmm ingen? 

Anonymkode: ca0b2...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ihvertfall sondere privatmarkedet i Lillehammer. Der er det storinnrykk nå i helgen, og du kan risikere å måtte ta til takke med dårlig standard.

Se forøvrig etter en plass med strøm inkludert, det er kaldt på Lillehammer om vinteren. En bekjent bodde kjempesentralt men flyttet fordi de fikk ville strømregninger i vintermånedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentbolig i Volda er veldig kurant, fordi privatmarkedet der er ganske dyrt på grunn av få utleieboliger og mange studenter som er interesserte. 

Anonymkode: 27be4...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentboligene i Lillehammer er helt supre. Det er mange som ikke har fått svar enda, det er fordi SINN ikke har lagt opp til det helt enda. Jeg søkte når jeg bodde der ett år, samme tid som nå, og fikk svar i begynnelsen av August. Har flere venninner der oppe, som søkte før sommerferien, og enda ikke har fått svar. Du får bolig, det er garantert. De tre siste årene har de tilogmed leid ut noen boliger til NAV. Hvis du har noen spørsmål om de forskjellige boligene, så bare send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...