Gå til innhold

Finne jente/kvinne til jentesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.. kanskje litt rart spørsmål, men hvor, og hvilken sider kan man finne jenter/kvinner som er interessert i møtes og bli kjent for kos og hygge? Jeg har prøvd meg på nakenprat, cupido, Lystclub.. 

jeg kan legge til at jeg er en jente på 29 år, er gift, og vi har et åpent forhold, i tillegg at vi er swingere. Men det å finne ei jente jeg kan treffe for kos og jentesex, det er ikke lett.. noen som har tips og råd?? 

Klem fra LekenJente❤️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, LekenJente skrev:

Hei.. kanskje litt rart spørsmål, men hvor, og hvilken sider kan man finne jenter/kvinner som er interessert i møtes og bli kjent for kos og hygge? Jeg har prøvd meg på nakenprat, cupido, Lystclub.. 

jeg kan legge til at jeg er en jente på 29 år, er gift, og vi har et åpent forhold, i tillegg at vi er swingere. Men det å finne ei jente jeg kan treffe for kos og jentesex, det er ikke lett.. noen som har tips og råd?? 

Klem fra LekenJente❤️

ville prøvd på gaysir :)

Anonymkode: 1ec84...f17

Skrevet

Fin måte å lage kontaktannonse, uten at det leser som kontaktannonse.. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Fin måte å lage kontaktannonse, uten at det leser som kontaktannonse.. 

Hehe, ja sant det.. ikke meninga å lage kontaktannonse, men spørsmålet ble kanskje litt rart formulert😊🙄

Skrevet
32 minutter siden, LekenJente skrev:

Hehe, ja sant det.. ikke meninga å lage kontaktannonse, men spørsmålet ble kanskje litt rart formulert😊🙄

Vanskelig å tro at det ikke er ment som kontaktannonse når brukeren er opprettet med dette for øyet. Skinner igjennom og blir bare kleint! Dessuten vil jeg tro at et menneske som har klart å oppsøke og delta på swingers, også lett vil finne 1 menneske å ha sex med! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, lillbilly skrev:

Vanskelig å tro at det ikke er ment som kontaktannonse når brukeren er opprettet med dette for øyet. Skinner igjennom og blir bare kleint! Dessuten vil jeg tro at et menneske som har klart å oppsøke og delta på swingers, også lett vil finne 1 menneske å ha sex med! 

Ehhh... Javel?? 🤔🤔 vi er ikke erfarne swingere vi, for å si det sånn. Vi har vært med et par. Og det er ikke lett å finne jenter å ha sex med. 

Og hvis du ikke har noe positivt å si her, så la være å kommenter!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...