Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på femar letrozol for å få eggløsning , siste mens var fra 24 til ca 30 juni 

eggløsning skulle vel være ett sted mellom 05-10 juli . Jeg går nå og venter på å teste men nå nettopp så har jeg fått sānn sjikkelig eggehvit utflod , Kommer ikke det i forbindelse med eggløsning? Forstãr ingenting nå , er så forbirret og tenker at kansje eggstokk smertene er pga det ?  Men er det ikke litt sent for en eggløsning når mensen egentelig er til helgen??  Og hva vist det er EL burde vi ikke kansje legge inn aksjer for sikkerhetskyld da.  

Så til deg flinke kg dame hva  tror og mener  du ?  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, vet ikke helt hva du mener med eggehvit utflod? Eggløsningsslim er litt som eggehvite i så fall, altså helt gjennomsiktig. Etter eggløsning (luthealfasen) er den mer hvit/gul aktig på fargen fordi man produserer progesteron, enten man er gravid eller ikke. Hvis den er som rå eggehvite ville jeg prøvd, hvis det er mer gul/hvit ville jeg bare ventet på testdag til helga.

Anonymkode: 3c071...cdf

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, vet ikke helt hva du mener med eggehvit utflod? Eggløsningsslim er litt som eggehvite i så fall, altså helt gjennomsiktig. Etter eggløsning (luthealfasen) er den mer hvit/gul aktig på fargen fordi man produserer progesteron, enten man er gravid eller ikke. Hvis den er som rå eggehvite ville jeg prøvd, hvis det er mer gul/hvit ville jeg bare ventet på testdag til helga.

Anonymkode: 3c071...cdf

Hei den var vist hvit aktig , har testet i dag og den var selfølgelig negativ er vek alt for tidlig for å teste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...