Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fantastisk mann. 

Vi jobber på samme sted, jeg er vikar av og til. Han er så utrolig nydelig, mister nesten pusten når jeg ser han ;-) blir så nervøs ut glemmer nesten å snakke ;-)

Vil så gjerne få kontakt med han, men et usikker på hvordan jeg skal gå frem. 

Noen tips der ute ? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, I know the feeling. Paralyserende betatthet. Jeg tror egentlig du bare må ta en leap of faith(beklager engelsken). Hopp i det. Hva er det verste som kan skje?

• Liker 2
Skrevet

Det verste som kan skje er vel at han roper at du er en kåt gris så alle rundt deg ser på deg med olme blikk, ber deg heller prøve deg på noen i din egen liga, legger ut på fjesboka om hvor innbilsk og ekkel du er, osv. Dette er i alle fall hvordan kvinner på KG forteller om hvordan de har avvist menns tilnærmelser.

Jeg har aldri opplevd det selv, dog. Folk av begge kjønn er stort sett siviliserte og høflige mennesker. Jeg ville satset på at slik oppførsel begrenser seg til KGs ekstremfeminister.

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, winnie89 skrev:

Oh, I know the feeling. Paralyserende betatthet. Jeg tror egentlig du bare må ta en leap of faith(beklager engelsken). Hopp i det. Hva er det verste som kan skje?

Det verste som kan skje er at han sier nei egentlig 🙊 hva skal jeg si da? Når jeg ser han glemmer jeg plutselig alle ord 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...