Gå til innhold

Fortell om din favoritt bh som du bruker nå om sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell om din favoritt bh som du bruker nå om sommeren?

Hva slags type, farge og hvor du har kjøpt den. Kanskje jeg får litt ideer om hvor jeg skal shoppe og evt. hva kan shoppe. Trenger nytt undertøy :nori:

Ønsker mange svar, for jeg trenger litt å lese på her jeg sitter på en hytte på Sørlandet og har ikke strøm til å lage mat :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, tonelise10 skrev:

Ønsker mange svar, for jeg trenger litt å lese på her jeg sitter på en hytte på Sørlandet og har ikke strøm til å lage mat :yvonne:

Nå vet jeg ikke hvor på Sørlandet du er, men skal du på BH shopping, anbefaler jeg Veslas Botique i Grimstad. De har godt utvalg og veldig bra service. Har vært kunde hos dem siden slutten av 90-tallet. 

Skrevet

Jeg bruker faktisk bikinitopper som BH for tia. Jeg har en type form jeg liker på BHer/braletter, trekantet med bredt bånd rundt livet. Jeg fant en bikini i akkurat dette snittet på hm, og tenkte at det kunne jo funke så jeg kjøpte den i sort og grønn. Siden jeg har små pupper (a-cup) funker dette fint og er veldig lett og deilig om sommeren, men tror ikke det hadde funket om jeg hadde store.

http://www.hm.com/no/product/87520?article=87520-G#article=87520-L

Skrevet

Jeg bruker samme type BH på sommeren som ellers i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...