Gjest Merellè Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Forklar meg alt som er verdt å vite om disse små spillerene! Hvordan fungerer de? Er visst plass til 13000 sanger på en iPod som selges på Elkjøp nå... Hvordan lagrer man musikk på en slik? Laster ned fra nettet? Eventuelt, hvor på nettet? Jeg får ikke engang til å laste ned musikk på dataen min. Null peiling... :-x Håper noen kan hjelpe meg, for en iPod/mp3-spiller høres kjekt ut.
Gjest Aurélie Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 Lurer litt på dette jeg også. Skal kjøpe mp3-spiller til uka, og har mest lyst på ipod grunnet det fine designet. Men - er det slik at en bare kan benytte seg av itunes for å overføre musikk til spilleren, og at dette koster penger? Hva med alle mp3`ene jeg har på pc`n..kan disse overføres uten videre?
Gjest TomKrus Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Ipod er en mp3-spiller, og du skal kunne overføre mp3 fra din egen pc.
Superlammet Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 iPod er så mye mer enn kun en mp3-spiller. Du kan overføre hva enn du vil.. Og det koster den ingenting! iTunes kan du bruke som en medieavspiller, men du kan også handle musikk via den. Kjøper du album fra nettet vil du få dem i form av mp3. Et album via iTunes koster mye mindre enn hvis du skulle kjøpt den på butikken. Selvfølgelig pga produksjon av cd og cdcover osv. Men som Kruser'n sier så kan du overføre dine egne mp3'er fra din egen maskin til din egen iPod.
Gjest Aurélie Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Men som Kruser'n sier så kan du overføre dine egne mp3'er fra din egen maskin til din egen iPod. Ok, that settles it Men har du noen anelse om man kan ta ipod`en med på joggetur uten at den blir ødelagt?
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 Ok, that settles it Men har du noen anelse om man kan ta ipod`en med på joggetur uten at den blir ødelagt? Min iPod jogger flere ganger i uka, den! Pass bare på å ikke slippe den i bakken, eller la den bli våt... Bytt også gjerne øreplugger, de som følger med er ganske dårlige (jeg sprengte mine på under en måned).
Gjest Aurélie Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Takk for svar :-) Skal bli digg å endelig jogge med favorittmusikken på øret, får et ekstra kick av det
Superlammet Skrevet 10. januar 2005 #8 Skrevet 10. januar 2005 Å jogge er intet problem. Jeg kan anbefale Porta Pro eller Sporta Pro til Koss som hodetelefoner... Ganske så bra lyd og GOD kvalitet. En annen ting du også kan tenke på er om det kanskje lønner seg å kjøpe iPod Mini.. Mindre plass (4GB) og billigere i pris. Men 4GB er mye plass det... 13k sanger er kanskje ikek det du har med deg ut på joggetur?
Gjest Aurélie Skrevet 10. januar 2005 #9 Skrevet 10. januar 2005 Takk for tips Jeg har vurdert å kjøpe mini`en istedenfor, men er litt svak for det hvite designet på vanlig ipod, og tenkte kjøpe 20 GB-varianten, så sparer ikke så mange lappene på å eventuelt velge mini istedenfor. I tillegg kommer dette med batterikapasitet.. Men skal bruke kvelden på å ta en avgjørelse..skal ut å shoppe i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå