ajarRun Skrevet 22. juli 2017 #21 Skrevet 22. juli 2017 12 minutter siden, Cata skrev: Ytrefilet eller mørbrad. Entrecote har for mye fett og det kan være sener i den og indrefilet synes jeg det er mindre smak i. Hva er galt med fett? Bacon har også fett, og det smaker himmelsk... 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #23 Skrevet 22. juli 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller oppleves det nærmest som feil at det ikke står "hvem biff" men "hvilken biff"? Anonymkode: 0de99...a86 Jeg reagerte også på dette. Et aldri så lite KG-under Anonymkode: 8f9e6...411 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #25 Skrevet 23. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerte også på dette. Et aldri så lite KG-under Anonymkode: 8f9e6...411 Det har med tema for tråden å gjøre - folk som tenker over stykningsdeler til biff er over konfirmasjonsalderen. Du får ikke heller tråden "hvem blanc de blancs champagne foretrekker du til hummer?". Får vi håpe. Anonymkode: 72ad1...2ed 2
Cata Skrevet 23. juli 2017 #26 Skrevet 23. juli 2017 10 timer siden, amativeReflection skrev: Hva er galt med fett? Bacon har også fett, og det smaker himmelsk... Fett gjør meg kvalm... (Jepp, inkluderer også bacon)
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #29 Skrevet 24. juli 2017 Smak og behag. Selv liker jeg best indrefilet og ytrefilet. Ikke glad i entrecôte, alt for slintrete. En mør indrefilet som smelter i munn og med riktig tilbehør, det finns knapt noe bedre! Anonymkode: d2aad...0e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå