Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke være SLEM. Men med min væremåte blir man offer for mennesker som er slemme. Man blir lett byttet ut for noe bedre.  Man blir den som folk bruker til å ha det morsomt med, og for andre kan man bli et irriterende eksisterende levende vesen. 

Jeg er ikke utseendemessig stygg. 

Jeg ble mobbet fra bhg til ut VGs. Ene og alene fordi jeg var stille, hadde lærevansker og kunne stille dumme spørsmål. Jeg kunne bruke litt lenger tid på å lære ting. 

Jeg har vært hos psykolog og alt det der. 

Men det blir liksom aldri borte. Jada, man må jobbe med seg selv, men det tar tid. Dette har jeg hørt i maaaange år, så når er det jobbet ferdig?! Når jeg er 60??? 

Saken er at jeg kanskje bør bli mer frekk, ikke ta så forbanna mye hensyn til andre?

Anonymkode: 88b2a...d28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta antidepressiva, da vil du ikke føle noe som helst og kan være slem så mye du lyster

Anonymkode: 8818a...62f

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta antidepressiva, da vil du ikke føle noe som helst og kan være slem så mye du lyster

Anonymkode: 8818a...62f

Jammen man kan legge på seg av det. 

Og jeg vil klare å tvinge hjernen til å forandre seg uten å bruke noe. Herregud så svakt. Tenk å ikke klare å forandre seg på disse årene fordi den jævla hjernen og kroppen har alt så integrert 

Anonymkode: 88b2a...d28

Skrevet

Å være egoistisk og samvittighetsløs er ingenting å trakte etter - særs ikke om du egentlig ikke er egoistisk og samvittighetsløs av natur. Det høres sikkert i teorien ganske befriende ut - men man kan ikke velge ha samvittighet eller ikke, det er noe de fleste har innebygd. Så hensynsløse/onde eller dårlige handlinger vil potensielt kunne gjøre situasjonen din vondt verre da samvittigheten din vil tære på deg.

Mitt råd er heller at du begynner sette grenser for deg selv og krever din rett, overbevis deg selv om at du har verdi og andre vil behandle deg med verdi.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...