Gjest Badeengel Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Vi skal pusse opp badet nå, og venter barn om noen måneder (mai). Og så er vi usikre på om vi skal: 1. Innrede badet sånn at det er plass til å sette inn et stellebord/stellekommode. 2. Få på plass et slags baderomsmøbel (vanlig, fastmontert på veggen), som vi da kan legge en stellematte oppå i den perioden det er aktuelt. Erfaringer, anyone? Veldig takknemlig for innspill - vi har jo aldri gjort dette før, vi...
Cr@sh Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Hei! Jeg vil bare si at vi er veldig fornøyd med den stellekommoden vi har. Den har badkar under toppen - men det kan også fjernes, og da blir det en helt vanlig kommode. Veldig kjekt! Kan liksom brukes til mer enn et stellebord... Lykke til videre i svangerskapet!
Gjest Turi Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har stellematte på en kommode og løst badekar som jeg har på gulvet. Det fungerer strålende hos oss. Har hørt om noen som har negative erfaringer med badekar i stellekommode (vann i skuffene under), men det er sikkert avhengig av merke. Uansett - vi brukte ikke penger på spesialdesignet kommode, men brukte en vi hadde og kjøpte løs stellematte til noen hundrelapper.
Hermula Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Vi har nettopp pusset opp badet, og tenkte også mye på løsninger med tanke på at vi får baby i mars. Vi har vel valgt innredning ut fra at vi ikke skal ha baby i all evighet - men bare for en periode. Derfor har vi plass til en stellekommode på hjul, men har ikke laget fast stelleplass. Snakket med en veninne av meg om dette. De hadde laget stor benk på badet nettopp fordi det skulle være gunstig med tanke på stell av baby. Nå er barna store, og behovet er større for f.eks en vask ekstra. Det har vi satset på. Men ... det er jo også en vurdering om hvor lenge dere har tenkt å bo i huset/leiligheten. Tenker dere å bo der noen få år for så å finne noe større, kan det jo være hensiktsmessig å tenke mer baby-praktisk enn dersom dere tenker at dette er HUSET/LEILIGHETEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå