AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Jeg skal begynne å studere og i min nåværende jobb har jeg fått beskjed om at det skal være mulig å tilrettelegge for de timene jeg trenger. Men pga. ganske dårlig ledelse er jeg usikker om sjefen kommer til å følge opp det som har blitt lovet. Personen har en grov tendens til å lyve, men det er litt håp nå som vi har fått en ny ass. sjef. Jeg har dermed fått tilbud, en litt uformell tilbud, fra et annet sted, og der har jeg blitt lovet de timene jeg trenger osv. og alt virker på stell der. De ønsker at jeg skal komme innom neste uke for opplæring, men jeg har som sagt ikke fått kontrakt eller noe som helst, så jeg tørr nesten ikke å si opp min nåværende jobb av frykt for å ødelegge forholdet til sjefen (i tilfelle den nye jobben ikke innfrir det de har lovet, og jeg ønsker å bli på mitt nåværende jobb). Hva gjør jeg? Anonymkode: 98148...9d3
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Venter med å si opp din nåværende stilling til du har fått en underskrevet kontrakt på det nye stedet. Er alt "på stell" der, gir de deg det, ellers er det ikke noen endring til det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå