Gjest Virvar Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Har du sett en god psykologisk thriller, så tips meg! Ikke sånn high school hyl og skrik- grøsser. Men ekte psykologisk triller eller grøsser. :-)
Amber Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Vet ikke om det er helt din sjanger men... Noen som jeg syntes var veldig bra grøssere: Den sjette sansen Gothika The butterfly Effect ( ikke grøsser da kanskje..) The Ring (huffa meg... og jeg tåler litt!) The Village Ny som kommer: Dark Water The Grudge Forgotten (ser drit bra ut på traileren)
Polly Ester Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Hånden som rører vuggen Enslig ung kvinne søker... (eller noe sånt) Iskaldt bedrag
~sikka~ Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Vet ikke om det er helt din sjanger men... Noen som jeg syntes var veldig bra grøssere: Den sjette sansen Gothika The butterfly Effect ( ikke grøsser da kanskje..) The Ring (huffa meg... og jeg tåler litt!) The Village Ny som kommer: Dark Water The Grudge Forgotten (ser drit bra ut på traileren) The ring synes jeg ikke var spesiellt skummel.. men litt spennende nå og da. The village var ikke skummel i det hele tatt. The Grudge synes jeg var ekkel... men sluttet brått og var ganske rar. (ser mye bedre ut på traileren enn den er.) Forgotten var bra.. litt spennende.
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 The Hole... skumlaste filmen ever!!!!! blei nesten dårlig da eg såg den....
Brunhilde Skrevet 8. januar 2005 #8 Skrevet 8. januar 2005 For mange år siden var jeg på kino og så en film som het "Piken i Husken" - den var skummel!
Tusseline Skrevet 8. januar 2005 #10 Skrevet 8. januar 2005 Psykologiske Thrillere er vel egentlig det beste jeg kan se på film. Mine favoritter er "Den sjette sansen" og "Don't say a word".
Gjest TomKrus Skrevet 9. januar 2005 #12 Skrevet 9. januar 2005 What lies beneath Jakob's Ladder Session 9
Gjest Kari N Skrevet 9. januar 2005 #13 Skrevet 9. januar 2005 Det er mange jeg har sett, og kutter noen som er drama/thriller og scifi/thriller. Det er mange gode der også! Først må jeg nevne alle Hitchcock og Stephen King har så mange gode at jeg kan ikke nevne de. Da ble listen veeeldig lang. Vet du ikke hvem jeg snakker om, og hvilken filmer, så kan de nevnes. Tales from the Crypt er en serie som heller ikke skal forbigås. I tilleg til de som er nevnt, har jeg sett: Signs The Bone Collector Djevelens advokat Dreamcatcher Enemy of the State Face/Off Fatal Attraction Haisommer Minority Report 12 Monkeys The Ninth Gate A Perfect Murder Panic Room The Others Seven Silence of the Lambs The Good Son Spy Game Taking Lives Under Suspicion Vanilla Sky Utenfor rekkevidde The Attic Audrey Rose The Believers Body Parts Carrie Village of the Damned Child's Play The Craft Omen Dolls Exoristen The Fly The Frighteners Den grønne mil The Haunting The Hitcher The Ghost Ship Cube The Cell Noen jeg kommer på som jeg ikke har sett: Colleteral The Bourne Identity The Bourne Supremacy Dragonfly Fallen Mullholland Drive Og så er det en god del jeg ikke kommer på.
Retz Skrevet 9. januar 2005 #15 Skrevet 9. januar 2005 Rosemary's Baby av Polanski. Det samme gjelder Repulsion av samme regisør. Hvis du får tak i den, da.
philippa starck Skrevet 9. januar 2005 #16 Skrevet 9. januar 2005 Den filmen som det går reklame for på tv nå - den må vel være helt sykt ekkel???! Den med Sarah M Gellar - noen som vet hva jeg mener? Den traileren er så uhyggelig spooky og kvalmende syk at jeg lukker øynene hvis den kommer... :o
Gjest Kari N Skrevet 10. januar 2005 #18 Skrevet 10. januar 2005 Den filmen som det går reklame for på tv nå - den må vel være helt sykt ekkel???! Den med Sarah M Gellar - noen som vet hva jeg mener? Den traileren er så uhyggelig spooky og kvalmende syk at jeg lukker øynene hvis den kommer... :o The Grudge heter den, tror ~sikka~ og Amber har nevnt den. Jeg har ikke sett den, og jeg lurer på om jeg vil se den originale versjonen først... Brå slutt altså ~sikka~? Den er litt kort den? 90 min eller no' sånt? Rosemary's Baby av Polanski. Det samme gjelder Repulsion av samme regisør. Hvis du får tak i den, da Rosemary's Baby, at jeg kunne glemme den.
Amber Skrevet 10. januar 2005 #19 Skrevet 10. januar 2005 The ring synes jeg ikke var spesiellt skummel.. men litt spennende nå og da. The village var ikke skummel i det hele tatt. The Grudge synes jeg var ekkel... men sluttet brått og var ganske rar. (ser mye bedre ut på traileren enn den er.) Forgotten var bra.. litt spennende. Hvor og når så du Forgotten? Den er vel ikke kommet til Norge ennå? Så "comming soon" når jeg var i Canada i september.... Hvis du ikke synes The Ring var skummel, da er du ganske herda The Village skuffet, men det var jo en tre fire scener som gav meg the creeps der.... Villmark var litt skummel da!
Gjest Virvar Skrevet 10. januar 2005 #20 Skrevet 10. januar 2005 The Hole, var god, særlig på slutten. Den var så overaskende, og alt så utspikulert og ondskapsfult gjort. Panic room husker jeg også, bra! Nesten så man sitter og hopper i sofaen og føler man er innestengt og må komme seg ut sammen med de *ler*. Tre ring får meg til å grøsse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå