Nuith Skrevet 18. juli 2017 #1 Del Skrevet 18. juli 2017 Sminkefjerneren jeg har brukt i alle år har gått ut av produksjon. Kan dere anbefale meg en skikkelig bra en for vannfast øyensminke? Har prøvd et par av de ansiktsserviettene de har på vita, og de tar jo ikke halve maskaraen engang. Ser ut som en panda etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Del Skrevet 18. juli 2017 Babyolje, billig og effektivt. Anonymkode: 05daa...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 18. juli 2017 #3 Del Skrevet 18. juli 2017 Ja, Nivea sin. den beste jeg har prøvd faktisk! Den er kjempe billig og holder sykt lenge. Vita,hm og alle andre steder har den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 18. juli 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juli 2017 Tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #5 Del Skrevet 18. juli 2017 Clarins instant remover. Eneste som fungerer for meg. Anonymkode: abafb...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. juli 2017 #6 Del Skrevet 18. juli 2017 Denne fra Loreal er bra. Ellers synes jeg også det funker bra med oliven- eller kokosolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 18. juli 2017 #7 Del Skrevet 18. juli 2017 3 timer siden, Pipa skrev: Ja, Nivea sin. den beste jeg har prøvd faktisk! Den er kjempe billig og holder sykt lenge. Vita,hm og alle andre steder har den. Jeg er enig med denne Det som er litt plagsomt er bare det at du må riste den før bruk. Så skal du bruke to bomullspadds må du ta på korken og riste mellom hvert øye. (Mens jeg skrev dette kom jeg på at jeg bare kan væte begge to paddsene samtidig, HAHAH!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 18. juli 2017 #8 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, Alvea skrev: Jeg er enig med denne Det som er litt plagsomt er bare det at du må riste den før bruk. Så skal du bruke to bomullspadds må du ta på korken og riste mellom hvert øye. (Mens jeg skrev dette kom jeg på at jeg bare kan væte begge to paddsene samtidig, HAHAH!!!) Herlig! Glad det er flere som er litt korttenkte av og til, føler meg til tider alene om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 18. juli 2017 #9 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, Perelandra skrev: Denne fra Loreal er bra. Ellers synes jeg også det funker bra med oliven- eller kokosolje. Enig med denne, mye bedre en de dyre jeg har prøvd.brukt denne i årevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10 Del Skrevet 18. juli 2017 Nivea som er avbildet tidligere i tråden, er gull. Beste jeg har vært borti, og jeg har prøvd det meste. Anbefalt ditten, datten, men denne er den eneste som har vært perfekt for meg. Eneste øynene mine tåler den også, av andre får jeg rødme/sårhet på under og oversiden av øynene... Ser ut som en zombie om jeg bare er trøtt nok (er naturlig svært lys i huden, så bidrar ikke det, akkurat). Kan også få rødme ellers i ansiktet, i verste fall mild eksem, av andre sminkefjernere. Jeg har sensitiv hud. Anonymkode: d08a8...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #11 Del Skrevet 11. januar 2018 Hat brukt Lancôme og Clarins, sistnevnte lukter godt, men måtte bruke fire pads på å få av ikke-vannfast mascara. Så går endel der. Flere tips? Hørt mye som ikke er bra ang Nivea, så vil ikke bruke den.. Anonymkode: b04d1...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 11. januar 2018 #12 Del Skrevet 11. januar 2018 Er det bare jeg som bruker våtservietter? 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #13 Del Skrevet 11. januar 2018 Nivea sin som avbildet over, loreal sin og yves rochér har de beste synes jeg. En pad til hvert øye. Går jeg tom bruker jeg babyolje, men da blir det sånn kliss i øyet etterpå, men greit til nød. Anonymkode: 6c806...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2018 #14 Del Skrevet 12. januar 2018 Sminkefjernerfavoritten min er The Face Shop Rice Water Bright Lip & Eye Remover. Den kan minne om slik tofasefjerner, men er mer melkete i konsistensen. Lukter nydelig, og tar alt av sminke. Generelt liker jeg allikevel best å bare rense med olje. Må allikevel rense med olje hver kveld, og da fjerner jeg like greit øyesminken med den også. Min favoritt er Kose Softymo Deep Cleansing Oil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #15 Del Skrevet 12. januar 2018 Dermalogica precleanse (IKKE den vanlige make up-fjerneren!!). FInnes ikke bedre! Anonymkode: 6ffe1...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå