Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat hatt en medisinsk abort, og for 1uke siden ble det utført utskraping etter to mislykkede forsøk på hjemmeabort med piller. Fant det ut på TUL i uke 7.

Det jeg lurer på er:

1. Hvor lenge blødde du etter MA/utskraping?

2. Hvor mange uker tok det før du fikk neste menstruasjon? 

3. Når startet du med neste prøving/ivf-forsøk? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Blødde rundt 1mnd etter MA
2. Den kom omtrent 1mnd etter jeg hadde sluttet å blø etter MA
3. Dette var et uønsket svangerskap, så ingen prøving her i gården

Anonymkode: a684a...b1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde i ca 10 dager

Fikk eggløsning etter 13 dager og mens en uke etter det igjen. Så mens 3 uker etter aborten.

Jeg hadde småblødniger og uregelmessig syklus i 3 mnd etterpå. Gravid igjen etter 5 mnd.

Anonymkode: f4e96...c80

AnonymBruker
Skrevet

Blødde som kraftig mens i noen dager, avtagende i et par uker, men hadde vel også veldig sparsom, utflodaktig renselse med litt farge på i et par uker til. Mensen kom 6 uker etter pillene. Jeg startet med nesespray til nedregulering 3 uker etter mensstart. Vi gikk privat, så det var ingen kø å forholde seg til. Stor klem.

Anonymkode: 27cb0...cd6

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Blødde rundt 1mnd etter MA
2. Den kom omtrent 1mnd etter jeg hadde sluttet å blø etter MA
3. Dette var et uønsket svangerskap, så ingen prøving her i gården

Anonymkode: a684a...b1b

Oi, 1 måned?? Det var lenge! 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blødde i ca 10 dager

Fikk eggløsning etter 13 dager og mens en uke etter det igjen. Så mens 3 uker etter aborten.

Jeg hadde småblødniger og uregelmessig syklus i 3 mnd etterpå. Gravid igjen etter 5 mnd.

Anonymkode: f4e96...c80

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blødde som kraftig mens i noen dager, avtagende i et par uker, men hadde vel også veldig sparsom, utflodaktig renselse med litt farge på i et par uker til. Mensen kom 6 uker etter pillene. Jeg startet med nesespray til nedregulering 3 uker etter mensstart. Vi gikk privat, så det var ingen kø å forholde seg til. Stor klem.

Anonymkode: 27cb0...cd6

Takk for svar! Håper bare sånn at jeg slutter å blø snart. Skal til syden og badeferie neste uke (har da gått 2 uker siden utskraping). Jeg blør bittelitt, mer brunlig utflod (sorry for detaljene), men har så lyst til å bade i sjøen når jeg kommer dit. Vet det er fare for infeksjon, men legen sa allikevel at saltvann ikke er det verste. 

I tillegg kan jeg knapt vente på å få startet opp på neste ivf forsøk. En skikkelig langtekkelig prosess det her 🙁

AnonymBruker
Skrevet

Blødde kraftig i noen dager, og lignende mens i litt over en uke. Fikk ikke tilbake mens før rundt 7 uker etter aborten. Har ikke brukt prevensjon men er fortsatt ikke blitt gravid igjen. Hadde MA i januar. 

Anonymkode: 96d11...325

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...