AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Skal igang med fryseforsøk og innsett nr 3 til høsten! Har aldri opplevd å få en positiv test før.. Tidligere har jeg hatt et 4 delt frysforsøk og et 4 delt ferskforsøk. Vi har 3 blasto på frys, så håper sjansene er bedre når det er blasto. Er bare så redd for at vi må ha mange forsøk til og muligens et uttak til før den sitter... Hvis det ikke går på det 3. Forsøket nå så synes jeg at muligheten for at det noen gang skal gå begynner å synke.. Kan nevne at de ikke finner noe feil på hverken meg eller mannen. Håper så inderlig at det er et blasto som skal til nå.. Hvor mange forsøk hadde dere før det gikk? Anonymkode: 01c48...b63 1
Biloba Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 3 ferskforsøk før vi fikk barnet vårt, har ikke hatt fryseforsøk, heller ikke blastocystdyrkning pga få gode embryoer. I teorien kan jeg fortsatt bli gravid på første uttaket, for vi har to på frys fra den runden.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 Ble gravid på tredje ferskforsøket, hadde et frys mellom. Så fjerde innsettingen da. Jeg hadde aldri hatt en positiv test før den gangen det satt. Og ikke senere heller for den saks skyld Anonymkode: e3dbc...900 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 På første forsøk. Vi fikk hentet ut 22 egg. Bare tre av dem ble befruktet, og alle tre eggene ble satt inn. Heldigvis ble fet bare ett barn, jeg hadde mareritt om tvillinger før første ultralyd. Anonymkode: 9c31a...c2d 1
Biloba Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: På første forsøk. Vi fikk hentet ut 22 egg. Bare tre av dem ble befruktet, og alle tre eggene ble satt inn. Heldigvis ble fet bare ett barn, jeg hadde mareritt om tvillinger før første ultralyd. Anonymkode: 9c31a...c2d 3 inn? Behandlet i utlandet eller?
LoveTrain Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 Den satt på første fryseforsøk (2.innsett). Krysser fingrene for at den fortsette å klamre seg fast:) Var ikke blasto engang, og jeg har aldri vært gravid før.
Sanvitalia Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 Ble gravid på første IVF (ferskforsøk). Fikk en herlig datter. Jakten på søsken har vist seg å være vanskeligere. Fikk satt inn 2 fryseegg fra første IVF, ble ikke gravid. Så hadde jeg et avbrutt forsøk, så et ferskforsøk hvor et egg ble satt inn og jeg fikk 3 egg på frys. Satt inn 1 fryst en gang og de 2 andre overlevde ikke opptiningen. Ikke blitt gravid ennå. Venter nå på neste ferskforsøk i september.
miore Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 Jeg ble også gravid på første IVF-forsøk og fikk en finfin datter, mens det viser seg å være vesentlig vanskeligere å få til et søsken. Første søskenforsøk ble avbrutt. Andre var på vippen til å bli avbrutt, men vi fikk inn ett dårlig embryo og det ble ikke overraskende negativt. Tredje ble også negativt. Fjerde ble jeg gravid, men mistet da jeg var litt over syv uker på vei. Nå venter jeg på nytt forsøk i august Jeg har aldri fått noen på frys.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 På 19.7.2017 den 8.59, Biloba skrev: 3 inn? Behandlet i utlandet eller? Nei, i Norge. Dette var i 1992, og da satte man inn så mange egg. Det var fordi det ble så mange tvilling - og trilling-fødsler at de reduserte antallet senere. Jeg var inne til første ultralyd sammen med 3 andre kvinner. Alle de tre fikk tvillinger. Anonymkode: 9c31a...c2d 1
Måbarefåsiat... Skrevet 20. juli 2017 #10 Skrevet 20. juli 2017 Halvannet forsøk før vi klarte det selv... første forsøk negativt, andre avbrutt. Ble anbefalt å ikke gjennomføre et tredje. Et halvt år etter satt den av seg selv, gitt...
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #11 Skrevet 20. juli 2017 To forsøk, før vi sendte inn søknad om adopsjon og fikk "to blå" halvannet år senere Nå har vi verdens herligste datter som vi fikk da hun var tre. Anonymkode: d5610...18f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #12 Skrevet 23. juli 2017 To ferskforsøk og 7 frys. Ble gravid tre ganger, men mistet alle på varierende tider. Når jeg fikk riktig medisinkombo så satt han. Starter på søskenforsøk i september 😊 Anonymkode: 99394...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå