Gå til innhold

Lette joggesko som ikke er Nike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal til Syden og lurer på om noen har tips til tynne lette jogge/tursko som kan brukes i varmen? Finner likesom bare Nike og jeg vil ikke kjøpe Nike siden de ikke betaler skatt. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for den infoen om Nike. 

Bruker adidas og  Ecco. Noen sverger til Assic gel - eller hvordan det skrives. Du må prøve hva som passer dine føtter og hva du får tak i. XXL og G sport har tilbud p.t.

Anonymkode: e84d3...aa2

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for den infoen om Nike. 

Bruker adidas og  Ecco. Noen sverger til Assic gel - eller hvordan det skrives. Du må prøve hva som passer dine føtter og hva du får tak i. XXL og G sport har tilbud p.t.

Anonymkode: e84d3...aa2

Jeg har asics kayano og gt-1000 men de er veldig varme.. Får vel bare gå på xxl igjen og se ☺️ Irriterende med Nike, for det er gode sko som ofte er på tilbud, men det er ikke rart når de sniker seg unna skatten. Her er link om du er interessert http://m.nettavisen.no/na24/finansavisen-nike-lper-fra-skatten/3423193103.html

Skrevet

Adidas eller New Balance. 

Skrevet

Litt på siden kanskje siden det ikke egentlig er joggesko, men Skechers har en del modeller som er lette og gode. 

AnonymBruker
Skrevet

Adidas zx 700 var ikke for varme på årets sydentur i alle fall. Bruker mest adidas, reebok og asics.

Anonymkode: 39a25...ccd

Skrevet

Jeg har flere forskjellige fra Adidas. Du må nesten prøve flere forskjellige modeller for å finne ut hvilke du liker best. Synes de har best og finest joggesko/sneakers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...