AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Noen som vet hva jeg må trykke på? Når jeg justerer lyden skjer det ingenting Anonymkode: d791f...db8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som vet hva jeg må trykke på? Når jeg justerer lyden skjer det ingenting Anonymkode: d791f...db8 Samsung hjemmekinoanlegg er det.Og koblet sammen med en Tandberg Tv. Ts Anonymkode: d791f...db8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 Kommer det lyd hvis du bruker TVens lyd? I så fall er to alternativer at du har koblet feil, eller at hjemmekinoanlegget er i stykker. Pass på at riktig inngang er valgt på hjemmekinoanlegget. Anonymkode: 08b1d...0cc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Jeg har ikke omkoplet noen av ledningene og lyden fungerte greit sist jeg brukte det.Ikke trykket på "Mute" heller Anonymkode: d791f...db8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 Da må du begynne å feilsøke for å se om du kan finne ut hvilken del av systemet som ikke virker. Noe har gått i stykker. Programmering burde egentlig vært obligatorisk i skolen, da ville alle bl.a. lært å lete systematisk etter feil. Anonymkode: 08b1d...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå