Gå til innhold

Musklene der nede

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg strammer musklene der nede kjenner jeg det mest i åpningen og litt inn (frem til fingertuppen). Innerst ved livmorhalsen kjenner jeg ikke knipingen.

Er dette normalt?

Gyn sa jeg gjorde det riktig, men så leser jeg på nettet at noen kvinner kan sitte på penis og melke den. Da må man vel også ha muskler innerst der penishodet er?

Anonymkode: 3a2ec...501

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 3a2ec...501

Skrevet

Det er nok veldig normalt. Har kun opplevd to som virkelig har klart å melke meg, som du beskriver. Jeg aner ikke hva de har gjort for noe spesielt, men begge var godt trent ellers også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner det helt inn. Når jeg kniper og når jeg har orgasme så strammer musklene over det hele.

Anonymkode: c5c62...a1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har det de kaller pc muskelen og den er sentrert rundt åpningen. Men vil tro trening strammer opp ting litt hele veien. Har ikke stukke fingeren helt opp til livmortappen for å sjekke selv de gangene jeg har nitrent der nede så vet ikke noe om akkurat det.

Anonymkode: 0adb7...e34

Skrevet

Klem skyv ut teknikkens nivåer.

Nivå 1.

Når du har trent opp knippingen.

Nivå 2.

Når du har trent opp musklene som skyver ut.

Nivå 3.

Når du har evnen til å bruke disse sammen.

Nivå 4.

Når du har evnen til å komme vaginalt med en penis inni deg ved å bruke klem skyv teknikken.

Nivå 5.

Nivå 4, men uten penis inni deg.

Bare å øve. Menn uansett størrelse elsker dette. Terningkast 6.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med ei som kunne det, i tillegg så nøys ho idet jeg bunnet henne en gang, var som en hand klemte hardt og fort rundt kuken.... deilig og artig opplevels :-)

Anonymkode: 849eb...72a

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med ei som kunne det, i tillegg så nøys ho idet jeg bunnet henne en gang, var som en hand klemte hardt og fort rundt kuken.... deilig og artig opplevels :-)

Anonymkode: 849eb...72a

Har jeg hatt sex med deg? ;)

Anonymkode: 246b3...5b5

• Liker 2
Skrevet

Gutter og jenter har samme kjønnsorgan men med forskjellig fasong; gutters penishode er det samme som kvinners klitoris. 

Av den grunn kan man stimulere en gutt til orgasme ved å bruke samme teknikk som man bruker på klitoris. 

Om du ikke tror på meg, putt en vibrator på penishodet - orgasme er garantert. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, WubWub skrev:

Gutter og jenter har samme kjønnsorgan men med forskjellig fasong; gutters penishode er det samme som kvinners klitoris. 

Av den grunn kan man stimulere en gutt til orgasme ved å bruke samme teknikk som man bruker på klitoris. 

Om du ikke tror på meg, putt en vibrator på penishodet - orgasme er garantert. 

Avsporing. 

Anonymkode: e6857...18f

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avsporing. 

Nope. Det er et direkte svar til spørsmålet TS stiller; 

"men så leser jeg på nettet at noen kvinner kan sitte på penis og melke den. Da må man vel også ha muskler innerst der penishodet er?"

Man kan "melke" penishodet på lik måte man kan "melke" klitoris da begge deler er bygd av det samme. Det handler dog ikke om muskler men om nerveendinger.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, WubWub skrev:

Nope. Det er et direkte svar til spørsmålet TS stiller; 

"men så leser jeg på nettet at noen kvinner kan sitte på penis og melke den. Da må man vel også ha muskler innerst der penishodet er?"

Man kan "melke" penishodet på lik måte man kan "melke" klitoris da begge deler er bygd av det samme. Det handler dog ikke om muskler men om nerveendinger.

Gjesp.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjesp.

Avsporing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...