Gå til innhold

1.5 åring liker å åpne fryseren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Min bror har tvillinger som er 1.5 år gamle. De skal bo hos oss ca 1-2 uker siden de holder på pusse opp bad og kjøkken. Broren min har 2 jenter som er tvillinger. Begge jentene liker å åpne fryse døra hele tiden. Har fryser og kjøleskap i ett. De åpner den om og om igjen og står der i flere minutter mens fryseren står åpent. Ofte så hender det at de ikke lukker den ordentlig og da har fryseren stått åpen i flere timer uten at noen vet det. Mor til barna kjefter også på dem men de vil ikke skjerpe seg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke kjefte eller bli sint på dem men de vil ikke slutte å leke med fryse døra. Kan dere gi meg noen tips hva jeg burde gjøre? Vet at det finnes lås til skuffer og skap. Finnes det noe for fryser?

Anonymkode: 9f6f7...14b

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sett lås på.

Skrevet

Borrelås fungerer veldig fint på slike dører. 😁 

AnonymBruker
Skrevet

Her er en barnesikring som kan brukes til litt av hvert. :) 

Anonymkode: 1788c...e86

• Liker 1
Skrevet

Gaffateip evt annen sterk teip?

• Liker 1
Skrevet

Dra på barnas hus (hvis butikken finnes i nærheten av deg) og skaff barnesikring. 

• Liker 1
Skrevet

VIlle brukt gaffateip

Skrevet

Ikea har en fin lås som vi brukte på kjøleskapet da poden ble ivrig på å åpne døra. Festes med dobbeltsidig teip og sitter som søren👍

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig at så små klarer dette. Men her må du være oppfinnsom og finne sikringsordninger som fungerer. Ikea sine lange plastskoskjeer er gode til å putte nedi skuffeseksjonenes håndtak på kjøkkenet. Den kan fungere også på kjøleskap om de har håndtak på dem. Har du ingenting for hånden, så finn et tau og knyt rundt hele frysen. Dette er jo bare for en kort periode. Og to klarer mye i fellesskap, av det de ikke skal. 

Anonymkode: 8f63c...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...