Gjest anonym nå Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har gjort det jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle gjøre...Jeg har faket orgasme for mannen min. Jeg har aldri før opplevd orgasme sammen med noen mann,bare på egen hånd. Så etter nesten to år sammen med ham, skjedde det. Og det har vært et par ganger som har vært helt fantastiske, men nå den siste tida (2-3 mndr) har det forsvunnet totalt igjen. Og han gjør jo alt for å gjøre det godt for meg! Han kan ligge tålomdig og slikke meg etter alle kunstens regler, i langt bortimot en time.Det funket nemlig et par ganger, og han var så glad.Det samme var jeg. Så, når det ikke funket,klarte jeg ikke si det, så jeg lot som....Det angrer jeg på nå.Hvordan skal jeg komme ut av den løgnen igjen? Og hva skal jeg gjøre for å oppnå orgasme igjen i det hele tatt? Skal jeg bare slå meg til ro med at det ikke skjer, og fortsette å late som? Jeg orker ikke drepe gleden hans over at vi endelig har fått det til.... Jeg elsker å ha sex med ham, han er helt utrolig deilig og vi har det kjempefint sammen, men for min del stopper det altså rett før. uansett. Skulle ønse jeg aldri hadde hatt orgasme i det hele tatt, så jeg ikke visste hva jeg går glipp av... Faens dritt.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Ikke fortell ham det, men sverg for deg selv at det aldri skal skje igjen. At du faker, altså. Det du kan gjøre for å lettere få orgasme sammen med ham, er å ikke tilfredsstille deg selv i det hele tatt. Når han gjør noe du syns er ekstra deilig, si det til ham! Be ham fortsette akkurat slik, uansett om han blir aldri så sliten!! Better to have orgasmed once, than never to have orgasmed at all! (fritt omskrevet fra et annet ordtak)
jepady Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Det du kan gjøre for å lettere få orgasme sammen med ham, er å ikke tilfredsstille deg selv i det hele tatt. Det med å ikke tilfredstille seg i det hele tatt er jeg uenigi, ellers er jeg ening med alle dine forslag altså Leyla :-) Det at kvinner onannerer og tørr drømme om sex, ha fantasier osv osv. Er bare sunt, det tror jeg bare fører til at det får lettere får orgasme. Det er heller ikke slik, jo mer sex jo mindre lyst. Dessuten blir man da bedre kjent med sin egenkropp. Jeg er jo mann selv, så jeg forstår selvfølgelig ikke kvinnekroppen bedre enn en kvinne altså, men det jeg sier er fra andre ting jeg har lest. Får du orgasme når du tar på deg selv nå? Tar du på deg selv av og til nå? Hvor gamle er dere? Råd: Ikke si det til han i alle fall, men som den andre her sa: Lov deg selv at du ALDRI mer faker for han!! Det at han får vite det, vill gjøre at han tviler i fremtiden på de gangene det har vært "Suksess" også (Sex kan være fint uten orgasme). Ikke tenk at du må få orgasme, det blir en tvangstrøye som gjør at du tenker på dette i steden for å nyte det. Det tror jeg faktisk er viktig, også går det jo ann å snakke åpent og ærlig om dette med kjæresten. Pass på at dere ikke henger dere opp i dette? Selv lurer jeg på om min Kone, får orgasme hver gang. Hun sier hun gjør det altså, men hun er ikke så lydhør og viser det ikke så sterkt. Hun er vel det man kan betegne som den beskjedne typen i senga. Men vi har flott og deilig sex altså!
Gjest Kvinnegjest Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Bare en kort kommentar her; å slutte å stimulere deg selv vil ikke nødvendigvis gjøre det lettere å få orgasme med din mann. Tvert imot; jo mer du stimulerer deg selv, trener på å få orgasme på ulike måter, jo større er muligheten til å få det med ham. Ellers enig med andre her, ikke mer faking. Og ikke fortell ham det. Uansett, du har det jo deilig mens dere prøver...
Gjest Gjesten Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Har du prøvd å stimulere klitoris sjølv medan han er inne i deg? Det kan gje gode orgasmar. Og så kan han gje deg orgasmar andre gonger. Det kan og vere nyttig for mannen å sjå korleis du gjer det sjølv.
Kevin Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 Det er mange jenter som ikke kommer bare ved penetrering. Da kan det være greit å hjelpe til litt selv også, slik det er nevnt over her. Det viktigste er at du ikke gjør dette til et alvorlig problem, for da kan du gjøre det enda vanskeligere for deg selv. Som nenvt over kan det hjelpe å holde seg ved like. Det vil si å tilfredsstille seg selv, og bli enda bedre kjent med sin egen kropp. Det du lærer tar du med deg når du er sammen med din mann.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #7 Skrevet 12. januar 2005 Jeg fikk mine første orgasmer ved å sitte på min mann, og stimulere klitoris selv. Han lå helt stille inni meg, og jeg kunne gjøre akkurat det jeg selv ville. Det er visst lettere å få orgasme når du sitter sånn, for du strammer lårmusklene dine.. sett deg oppå, beveg deg på en slik måte at du strammer lårmusklene dine og bare konsentrer deg om degselv.. Og, nei! aldri fortell at du faker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå