AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Min gode venninne, ja for god anser jeg henne som, selv om vi ikke treffes så ofte.Så har vi lange dype engasjerende samtaler.Vi deler mange betroelser og kjenner hverandre på godt og vondt.Vi ringer hverandre når noe har skjedd.Drøfter og ressonerer. Hun trives med meg og jeg med henne. Men i det siste har jeg merket at hun vil mye tettere på meg.Hun presser på at jeg skal på instsgram Twitter og snapchat og nesten blitt snurt over at jeg ikke er der.I det siste har det blitt brakt på bane så ofte at jeg nesten blir tedd.Og jeg vil ikke på flere forums enn fn.D får holde tenker jeg. Det forstår hun ikke, eller så snakker hun ik mer om det da men blir mere "på" vedr dette ved neste anledning osv Vi snakker så bra sammen og hun sier hun føler trygghet med meg og jeg og med henne men jeg orker ikke at folk kommer for nært innpå meg konstant og overvåke min radius. Så blir min løsning å trekke meg unna en stund.Og d er dumt. Hun vet alt om hvordan jeg er.Og snakket opp ned og i mente om hvotdan vi begge er så føler ikke for å begrunne dette ytterligere. Hva mener dere? Er jeg rar ? Andre som har opplevd lignende? Anonymkode: a8296...609
pelici Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Det er lov, og ikke minst viktig, å sette grenser for seg selv. Du trenger ikke dele alt med henne eller la henne vite hva du gjør til en hver tid. Jeg tror det kan være lurt å være tydelig på dine grenser. Vil du ikke være på sosiale medier, og hun maser om det, så må du rett og slett være bestemt. Det samme gjelder andre ting. Det er mye bedre å øve på å være bestemt og tydelig enn å trekke seg unna, for da risikerer du å miste henne som venn. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Min gode venninne, ja for god anser jeg henne som, selv om vi ikke treffes så ofte.Så har vi lange dype engasjerende samtaler.Vi deler mange betroelser og kjenner hverandre på godt og vondt.Vi ringer hverandre når noe har skjedd.Drøfter og ressonerer. Hun trives med meg og jeg med henne. Men i det siste har jeg merket at hun vil mye tettere på meg.Hun presser på at jeg skal på instsgram Twitter og snapchat og nesten blitt snurt over at jeg ikke er der.I det siste har det blitt brakt på bane så ofte at jeg nesten blir tedd.Og jeg vil ikke på flere forums enn fn.D får holde tenker jeg. Det forstår hun ikke, eller så snakker hun ik mer om det da men blir mere "på" vedr dette ved neste anledning osv Vi snakker så bra sammen og hun sier hun føler trygghet med meg og jeg og med henne men jeg orker ikke at folk kommer for nært innpå meg konstant og overvåke min radius. Så blir min løsning å trekke meg unna en stund.Og d er dumt. Hun vet alt om hvordan jeg er.Og snakket opp ned og i mente om hvotdan vi begge er så føler ikke for å begrunne dette ytterligere. Hva mener dere? Er jeg rar ? Andre som har opplevd lignende? Anonymkode: a8296...609 Nja-ei. Folk er forskjellige. Hvordan mener du at hun vet alt om deg? Det blir vel mer sånn hun ser deg da, og ikke sånn du egentlig er? Du får overse at hun blir snurt over at du ikke vil på twitrer og sånt. Er dere veldig unge? Det virker sånn. Anonymkode: f44bd...1fc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nja-ei. Folk er forskjellige. Hvordan mener du at hun vet alt om deg? Det blir vel mer sånn hun ser deg da, og ikke sånn du egentlig er? Du får overse at hun blir snurt over at du ikke vil på twitrer og sånt. Er dere veldig unge? Det virker sånn. Anonymkode: f44bd...1fc Vi er 19 Ts Anonymkode: a8296...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå