Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, prøver igjen siden jeg har fått gode råd her før. 

Jeg har veldig brede og rufsete øyenbryn av det mørke slaget. Med andre ord setter jeg pris på motebildet nå, men jeg liker ikke alle de ville hårene som vokser langt nedover, så jeg napper disse spredte hårene under på hver side. Men jeg har alltid sorte prikker der i stedet når hårene er for korte til at pinsettet får tak. Har forsøkt mange pinsett. Noen ganger hjelper det å bruke litt scrub først, men de er rett og slett tykke og mørke fra de bryter gjennom huden uansett. 

Noen tips? Må jeg bare stryke litt highlighter over disse prikkene eller finnes en måte å bli kvitt dem? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å vokse istedenfor?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer brynene. Jeg har smale bryn fra naturens siden og har funnet ut at jeg like greit kan rydde opp med en sånn liten høvel beregnet for ansiktet/brynene. For jeg får jo en del mørke hår som vokser der de ikke skal. 

Men ser at du er plaget av stubber som synes. Prøvd voksing som hun andre her foreslår :) tror dog ingen legger merke til de stubbene

Anonymkode: 9e54e...ed2

Skrevet

Vil ikke voksing ha samme effekt som napping bare at alle kommer ut igjen samtidig? Det er ikke mange eller nye, kanskje 10-20 på hver side, men de vokser så veldig spredt at det føles litt villmann ut. Har endel mellom brynene også, men her får jeg ikke prikker. 

Hmm. Kanskje barbering blir kvitt dem, men da må jeg vel gjøre det oftere. Mannen min forsikrer meg om at det bare er meg som ser det, men det irriterer meg :P

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd pinsetten fra OVS som er både gull og sølvfarget? Den gjør jobben for meg.

Anonymkode: 2da50...0ed

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Skal sjekke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...