Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har et bilde av hunden jeg gjerne har lyst til å tatovere som et minne, men hvordan går jeg frem? Går det an å ta med bilde til tatovøren, så får han fikset noe?
Superlammet Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Ta det med til tattovøren du vil bruke, og spørr. Det er fult mulig å ha et bilde som tattoomotiv, men det kreves en viss erfaring for å få det bra. Sjekk ut litt bilder av andre "verker" tattovøren har laget også.
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Du vet tatoveringer flyter litt ut med tiden? Tatoveringene til gamle sjømenn var klare en gang i tiden de også...
Brunhilde Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Du vet tatoveringer flyter litt ut med tiden? Tatoveringene til gamle sjømenn var klare en gang i tiden de også... Nå er vel teknikken en litt annen enn da "gamle sjømenn" tatoverte seg? Jeg fikk min tatovering i 88 og den er akkurat like fin i dag som da den var ny!
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Det er ikke snakk om teknikk, men hudkvalitet. Og huden blir desverre bare slappere...
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 jeg ville ikke tatoert hunden om jeg var deg. Om hucden din er fast of firm nå, så vel det ikke si at dener det om 10 år. da vil hunden din går fra lassie til pondus si bikkje...ikke noe særlig syn med andre ord. Gi heller faen i å tatoere et bilde av bitche'n din.
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2005 #7 Skrevet 9. januar 2005 oi oi oi så tøff da, gjest. Du kan ta med bilde til tattovøren så kan han tegne det. Det skal jeg gjøre med en eller annen sommerfugl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå