Gå til innhold

Er det tabu å ha høyere brud enn brudgom???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kultur og tradisjoner påvirker oss, og ofte så har folk preferanser hvordan et par skal se ut på alteret. Lurer på om det er problematisk om bruden er 10 cm høyere enn brudgom?

Hvordan ser dere på dette?

Anonymkode: 6df3e...c0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal google hva tabu betyr :) 

Nei, det er virkelig ikke et problem.. Og tabu er det ihvertfall ikke!

Anonymkode: ef238...8cc

• Liker 12
Skrevet

Det er nok veldig problematisk, du må fylle inn høyde når du søker om å få gifte deg, hvis høyden er for stor "feil" vei så får du avslag 😛

• Liker 18
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være det :klo:

Skrevet (endret)

Det er svært problematisk og bruden bør i sånne tilfeller vurdere om brudgommens høye bror kan være step in ved alteret.

Endret av Hjärtat
  • Liker 17
Skrevet
5 minutter siden, Ginny skrev:

Det er nok veldig problematisk, du må fylle inn høyde når du søker om å få gifte deg, hvis høyden er for stor "feil" vei så får du avslag 😛

De blir nødt til å lyve på høyden, hun øver inn lutet holdning og han putter servietter i skoene :wink:

• Liker 5
Skrevet

I så fall er vel både paret selv og alle bryllupsgjestene vant til høydeforskjellen allerede? :klo: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke noe problem det. Og ofte vil jo bruder ha på seg sko med høye hæler. Så dermed kan en brud, som egentlig var lavere, bli høyere. Men uansett så har jeg aldri brydd med om høyde.

Anonymkode: 1fe9c...f76

• Liker 1
Skrevet

Er det tabu å være alkoholiker? Tror du inners inne vet svaret til det du spør om ts.

Skrevet
2 timer siden, kvinneguide skrev:

De blir nødt til å lyve på høyden, hun øver inn lutet holdning og han putter servietter i skoene :wink:

Eller han tropper opp i platåsko og hun lave sko.

• Liker 1
Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

jeg tror at folk har sterkere preferanse for hvordan partneren sin skal se ut enn hvordan noen andre ser ut som par ved alteret, hvis jeg må si det ene eller det andre. Jeg tenker at de ser ut som lykkelige ektefolk (hvis jeg synes de ser sånn ut.. hvis jeg ikke synes det da tenker jeg kanskje at de ikke ser så lykkelige ut eller muligens nøytrale, men at de sikkert er det likevel). Uansett hvem som er den høyeste så tenker jeg sånn, fordi høydeforskjell har ikke noe å si for meg enten det gjelder meg eller andre par.

Skrevet

Akkurat at bruden er høyere enn brudgommen kommer vel neppe som noen overraskelse når paret står ved alteret? :klo: Og heller ikke for dem som kjenner paret. Har aldri tenkt over det før nå faktisk. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

PÅ alteret er jo litt spesielt, da.

Anonymkode: b1c28...537

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PÅ alteret er jo litt spesielt, da.

Anonymkode: b1c28...537

Spesielt, kanskje, men en meget god løsning på problemet dersom brudgommen står alteret og bruden står ved alteret. 

Anonymkode: 066e2...46b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er det allmenn akseptert å ha høyrere brud i disse dager?

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kultur og tradisjoner påvirker oss, og ofte så har folk preferanser hvordan et par skal se ut på alteret. Lurer på om det er problematisk om bruden er 10 cm høyere enn brudgom?

For et rart spørsmål. Hvorfor skulle det vært problematisk? Ærlig talt... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke sett at det ofte er en tom bruskasse rett ved alteret? Den er for brudgommen til å stå på slik at bildene som blir tatt er penest mulig. Kunne jo aldri lagt ut bilde på instagram hvor bruden var høyest må vite! 

Anonymkode: 64cb3...4d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig blir tiltrukket av menn som er høyere enn meg. Liker når jeg må stå på tærne, eller bli løftet opp for å kysse. Men jeg bryr meg ikke om jeg ser en kvinne være høyere enn kjæresten sin. Så lenge mannen er riktig for deg, spiller det ingen rolle hva andre måtte mene. 

Anonymkode: 7fda4...18f

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke tabu at bruden er høyere en brudgommen, men det er veldig tabu å stå  alteret. :fnise:

Anonymkode: 966be...1de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig blir tiltrukket av menn som er høyere enn meg. Liker når jeg må stå på tærne, eller bli løftet opp for å kysse. Men jeg bryr meg ikke om jeg ser en kvinne være høyere enn kjæresten sin. Så lenge mannen er riktig for deg, spiller det ingen rolle hva andre måtte mene. 

Anonymkode: 7fda4...18f

Spiller det noe rolle om mannen har diger utstyr, selv om vedkommende er lavere enn dama?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...