Gjest degameros Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Hva er sjansen for at jeg kommer inn? Noen som har vært i denne posisjon før? Studiet jeg har søkt har 90 plasser.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 2 minutter siden, degameros skrev: Hva er sjansen for at jeg kommer inn? Noen som har vært i denne posisjon før? Studiet jeg har søkt har 90 plasser. Kontakt din studieveileder og få historien til venteplasser tidligere år. Helt umulig for andre å svare på. Anonymkode: 7f70f...9d6 1
Gjest degameros Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 i fjor sendte de ut 41 ny tilbud etter hovedopptaket
altflyter Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 8 minutter siden, degameros skrev: i fjor sendte de ut 41 ny tilbud etter hovedopptaket Da vet du jo sjansene dine da. Var det like mange studieplasser i fjor? Ingen kan vite på forhånd hvor mange som takker ja eller nei til tilbudet, men om det var 41 i fjor og like mange studieplasser, ser det jo litt dårlig ut. Vet du noe om de foregående årene? Blir jo bare å ta en sannsynlighetsberegning basert på 5 siste år f.eks
QQbaby Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 Så du tror at over to tredel av de som kommer inn bare gir bort plassen sin
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #6 Skrevet 18. juli 2017 Sitat Så du tror at over to tredel av de som kommer inn bare gir bort plassen sin Det hender på noen studier etter hovedopptaket, husk at mange kan ha takket ja til dette studiet som 2.-10. valg og velger å stå på venteliste til andre studier - så rykker de oppover og det blir plasser ledig. Kommer selvfølgelig an på hvilket studie det er også. Anonymkode: f076a...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #7 Skrevet 18. juli 2017 10 timer siden, QQbaby skrev: Så du tror at over to tredel av de som kommer inn bare gir bort plassen sin Det er mange som velger å ikke stå på venteliste. Man kan rykke opp mye bare på bakgrunn av det. Anonymkode: 4104a...243
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå