AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Jeg er ute etter inspirasjon, og lurer på hva dine mest brukte neglelakker er 😊 Anonymkode: ac6d5...f4e
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 Svart, sølv, lilla, grønn og burgunder.
Måbarefåsiat... Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Grønn metallic, lyseblå, blek lilla, mørkeblå
Gjest Peanut Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 14 timer siden, fresia skrev: Essie i fargen Lady Like er min favoritt Jeg går med den i dag ^^, Fine neglelakken ^_^ Ellers bruker jeg YSL Beige Leger eller OPI Rosy Future.
Søgni Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 (endret) O.P.I. - Bubble Bath. Denne vil jeg si er den perfekte nøytrale, lys rosa fargen, som kan bygges fra nesten gjennomsiktig til ganske dekkende. Essie - Russian Roulette. Knallrød, og en av veldig få lakker fra Essie jeg liker kvaliteten på. Det er liksom noe spesielt med røde negler, men samtidig er det ulikt hvilken rødtone som kler folk. O.P.I. - Russian Navy. Mørk blå, eller kanskje indigo(?) med diskret skimmer. Den fineste fargen jeg har! Chanel - Blue Boy. Mellomblå med gråskjær. O.P.I. - You don’t know Jacques. Mørk grå-brun. Grunnen til at disse er mest brukt, i tillegg til at jeg liker fargene, er at de er veldig lette å få fine, og at de fleste er anvendelige. Å lakke negler er dødskjedelig. Endret 19. juli 2017 av Søgni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå