Gå til innhold

Beste lip plumper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil egentlig ta restylane, men har egentlig fyldige lepper og er "bare" 25 enda. Er redd for å bli hekta. Så jeg tenkte å være naturlig et par år til..

Jeg har brukt noe som heter Buxom lips for noen år siden. Men den er utgått. Noen som vet noen som virkelig svir på leppene og som forstørrer?:) 

Anonymkode: 8b0a8...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil egentlig ta restylane, men har egentlig fyldige lepper og er "bare" 25 enda. Er redd for å bli hekta. Så jeg tenkte å være naturlig et par år til..

Jeg har brukt noe som heter Buxom lips for noen år siden. Men den er utgått. Noen som vet noen som virkelig svir på leppene og som forstørrer?:) 

Problemet med å ha noe som virkelig svir på leppene er at du kan reagere kraftig på det, og det vil gjøre vondt verre. 

Nå har for øvrig Kicks, Buxom da så null stress: https://www.kicks.no/buxom-b954/makeup/lepper-c152

Anonymkode: d6d0b...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lip Fusion, jeg finner det ikke i butikkene lengre, men finnes på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med å ha noe som virkelig svir på leppene er at du kan reagere kraftig på det, og det vil gjøre vondt verre. 

Nå har for øvrig Kicks, Buxom da så null stress: https://www.kicks.no/buxom-b954/makeup/lepper-c152

Anonymkode: d6d0b...7f0

Vondt verre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En knyttneve.

Anonymkode: 77113...841

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...