AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har ofte problemer med at jeg får vondt i hælen når jeg går så defor lurte jeg på om det kanskje er like greit å kjøpe sånne "treningssko" (de har ofte mye demping i seg ser jeg) eller er ikke disse lurt å bruke daglig og til hverdagsbruk? Noen som har noe tips om sko med mye demping i seg?😊 Anonymkode: 1e4e6...999
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Alle bør vel gå i sko som kjennes så behagelige som mulig ut, oftest mulig. Ang. tips til sko med mye demping så kan sikkert en skobutikk eller sportsbutikk hjelpe deg her. Men har du testet sko med mye demping? Ingen har like føtter eller kropp, sko med mest mulig demping er ikke nødvendigvis det beste for alle. Det er også andre faktorer som spiller inn. For eksempel om du over- eller underpronerer. Det finnes optimale sko for begge typer gange, både med og uten demping. Derfor må du gå til en butikk og prøve sko for å finne det som passer for deg. Hvilke sko andre mennesker synes er gode til sine føtter, er vel egentlig ikke så relevant Anonymkode: 96218...7cf
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Jeg har samme problem, og sko med demping hjelper. Det trenger ikke være dyre Nike til 1000 kr++. De har en del å velge i både i vanlige skobutikker og sportsbutikker. Ta en tur innom, så finner de noe som passer deg som ikke er så dyrt Anonymkode: 494dc...9ec
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Jeg får vondt i knærne med pensko så jeg bruker diskrete joggesko så ofte som mulig. En ekspert på Nimi anbefalte meg også å bruke to par med sokker om jeg skal gå/stå mye på asfalt og betonggulv. Det har hjulpet meg veldig. Jeg må prøve joggesko grundig i butikk før kjøp og gå noen runder i butikken for å kjenne at skoene støtter opp der de skal for mine føtter. Asics og reebok har gode sko for meg oftere enn andre merker, mizuno og adidas er også merker som for meg fungerer bra men mizuno er jo veldig dyre da. Bruker svarte eller grå sokker fra nike ytterst da disse er ganske diskrete i stoffet. Bruker stort sett langbukser på jobb. Anonymkode: 79a90...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå