Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 har noen et produkt å anbefale for t zonen? noe man kan ha under pudder gjerne... trenger det for jeg er så fet
Gjest Daniella_ Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Shiseido har en gele som visstnok skal være veldig god. Men jeg har ikke prøvd den selv. Venninnen min bruker den og skryter den opp i skyene. Prøvde å finne den på MUA, men så den ingensteder der. Den heter i allefall "Shiseido T-zone balancing gel". Iiiik...fant den på MUA nå...INGEN ville kjøpt den igjen. Den fikk sinnsykt dårlig omtale. Jeg ville prøvd et annet merke da. Hva med Chanel? Den derimot hadde fått god omtale T-mat heter den.
Melon Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Bruker ikke Chanel mye alkohol i slike produkter? :-? Hva med Clinique?
Gjest Aurélie Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Decleor har en som jeg synes funker kjempebra. Bruker bittelitt ved nesevingene, blir gjerne litt blank der utover dagen. Gel T-zone regulateur heter den.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Bruker ikke Chanel mye alkohol i slike produkter? :-? Hva med Clinique? Er clinique bedre? i ingredienser?
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 Decleor har en som jeg synes funker kjempebra. Bruker bittelitt ved nesevingene' date=' blir gjerne litt blank der utover dagen. Gel T-zone regulateur heter den.[/quote'] Jeg prøvde å se etter den på strawberrynet. men fant den ikke. vet du om den er der?
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #7 Skrevet 9. januar 2005 Den står under daycare heter Intensive Anti-shine care og koster 164 kr for 30 ml.
Melon Skrevet 9. januar 2005 #8 Skrevet 9. januar 2005 Er clinique bedre? i ingredienser? Noen kremer produkter inneholder mye alkohol, men jeg vet ikke noe om de for T-sonen (Pore Minimizer). :-?
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #9 Skrevet 9. januar 2005 Takk dere. Men har dere hørt om ylang ylang aroma essence fra decleor? sett litt på den men er redd den ikke skal fungere. hva tror dere om den?
silja Skrevet 9. januar 2005 #10 Skrevet 9. januar 2005 hva med pureness fra shiseido? husker den har fått mye bra omtale her, og prøvde den selv men ble for lett for meg - jeg trenger mer fete kremer. denne er en lett gelekrem nesten som smeltet på huden. virker bra om sommeren! deilig konsistens... finnes på sn ]http://www.strawberrynet.com/800/sindex.as...=skincare
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #11 Skrevet 9. januar 2005 hva med pureness fra shiseido? husker den har fått mye bra omtale her, og prøvde den selv men ble for lett for meg - jeg trenger mer fete kremer. denne er en lett gelekrem nesten som smeltet på huden. virker bra om sommeren! deilig konsistens... finnes på sn http://www.strawberrynet.com/800/sindex.aspx?target=skincare hmm fikk ikke opp noe bilde jeg :-? er det serien du snakker om, eller den geleen for t-sonen?
Gjest Lea Skrevet 9. januar 2005 #12 Skrevet 9. januar 2005 Her kanskje? http://www.strawberrynet.com/product.aspx?...t;&CatgId=1#463
silja Skrevet 9. januar 2005 #13 Skrevet 9. januar 2005 snakket om serien, jeg har prøvd Pureness Matifying Moisturizer Oil-Free 50ml/1.7oz les/se mere på sn du. (er ikke så god på linker jeg da...)
Melon Skrevet 9. januar 2005 #14 Skrevet 9. januar 2005 Pureness Matifying Moisturizer Oil-Free 50ml/1.7oz Ja, den likte jeg også godt, men den er ganske lett. Fint om sommeren, synes jeg.
Junebug Skrevet 9. januar 2005 #15 Skrevet 9. januar 2005 Jeg ville prøvd et annet merke da. Hva med Chanel? Den derimot hadde fått god omtale T-mat heter den. Jeg har prøvd Chanels T-mat og den virket ikke på meg. Merket ingen forskjell om jeg tok den på eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå