Gå til innhold

Kjøpe kondomer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr, tipper vi kommer til å ha sex snart. Han har ikke spurt meg om jeg bruker prevensjon. Er det vanlig at menn har med kondomer når de tror de får seg noe, eller burde jeg ha det liggende? Er liksom ikke komfortabel med verken å be ham kjøpe eller å kjøpe selv, og hvis jeg kjøper vet jeg jo ikke hvilken type han liker best.

Anonymkode: fb1d1...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare kjøp noen kondomer, du. Better safe than sorry. 

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor kjøpe? Du får de jo gratis på nett...

• Liker 8
Skrevet

gratiskondomer.no

• Liker 1
Skrevet

Gratiskondomer.no funker flott, og du kan få en pakke med litt forskjellig oppi. :)

• Liker 2
Skrevet

De hadde visst droppa miksen nå. Men de er bra uansett. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare sleng med en pakke kondomer som det skulle være tyggispakke og øat som ingenting. De vanligste er hvite mn hadde jeg vørt deg ville jeg Googlet butikk utvalget å kjøpt noen med riller på :)

Anonymkode: 2c031...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp gratis på nett så får du en anonym pakke i postkassa.. HVEM kjøper i butikken nå til dags?! :D 

Anonymkode: 05c5b...862

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp gratis på nett så får du en anonym pakke i postkassa.. HVEM kjøper i butikken nå til dags?! :D 

De som trenger kondomene på dagen og ikke har tid til å vente på post. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen. Kjøp kondomer så har du det i tilfelle det blir behov og typen ikke har. Kjøp tynne ,alltid suksess. 

Anonymkode: a0b6d...d81

• Liker 1
Skrevet

Kjøp et par pakker kondomer så er du sikker. Kjipt å ikke ha kondomer tilgjengelig hvis det skulle bli knulling. Hvis ikke må dere løpe på butikken for å kjøpe . Kjedelig når du er kåt og klar for litt gøy 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er ikke komfortable med å kjøpe kondomer, men å kjøpe p-piller osv på apotek er greit? De har jo kondomer der også hvis problemet er butikkansatte som kan se det 😐

Anonymkode: c4e7a...952

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er ikke komfortable med å kjøpe kondomer, men å kjøpe p-piller osv på apotek er greit? De har jo kondomer der også hvis problemet er butikkansatte som kan se det 😐

Anonymkode: c4e7a...952

Tror problemet er at man tenker når noen kjøper kondomer at "nå skal h*n få seg noe, ja." Man tenker jo ikke det samme om de som bruker p-piller, for disse går man jo på hele tiden, også de dagene mam ikke har sex. Mange går også på dem for å regulere mensen.

Anonymkode: afdbb...2b8

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp kondomer og ha liggende. Første gang jeg kjøpte kondomer, som 15-åring, gikk alarmen på veien ut fra Rimi. Etter det har det ikke vært ekkelt i det hele tatt. 😂

Anonymkode: 0304c...48c

Skrevet
På 7/17/2017 den 22.49, amativeReflection skrev:

Hvorfor kjøpe? Du får de jo gratis på nett...

På 7/17/2017 den 23.41, Juletrollet skrev:

gratiskondomer.no

Får man andre størrelser enn standard der?

Skrevet
Akkurat nå, herremann skrev:

Får man andre størrelser enn standard der?

ja

Skrevet (endret)

Kan nok kanskje være lurt og ha en pakke liggende, sånn tilfelle! :) Ville kanskje kjøpt den røde eller grønne pakken du får kjøpt i butikken, for gratiskondomer har endret noe veldig på størrelsen. Kjæresten min hadde bestilt de største derfra nå nylig, og han hadde ikke sjans til og få de på i det heletatt. 

Men størrelsen varierer jo veldig på menn, men de gratiskondomene er små :/ 

Endret av VolvoV70
AnonymBruker
Skrevet

TS bør ikke kjøpe kondomer i butikken. De bak kassa vil titte ekstra på deg og lure på hvilken slut du er som knuller så mye rundt at du må bruke gummi som beskyttelse. 

Anonymkode: e9654...f0d

Skrevet
På ‎17‎.‎07‎.‎2017 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på med en fyr, tipper vi kommer til å ha sex snart. Han har ikke spurt meg om jeg bruker prevensjon. Er det vanlig at menn har med kondomer når de tror de får seg noe, eller burde jeg ha det liggende? Er liksom ikke komfortabel med verken å be ham kjøpe eller å kjøpe selv, og hvis jeg kjøper vet jeg jo ikke hvilken type han liker best.

Anonymkode: fb1d1...757

Du må alltid ha kondomer. Ta ansvar for deg selv, jente!

• Liker 1
Skrevet
På ‎18‎.‎07‎.‎2017 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Jeg sto bak en jeg kjenner på Rimi en sen kveld. Han kjøpte ikke bare kondomer, han kjøpte maxipack. Jeg er så barnslig at jeg fniste inni meg og tenkte ohoi, her skal det pules!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...