Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila gjest.
Skrevet

i går dro sambo på fest med noen fra jobben til en venninne av kompisene hans.

men det som er, er at sambo skulle komme hjem i natt... men han er ikke hjemme enda :cry:

jeg var for intill før i dag livredd for at noe hadde skjedd. men når jeg ringte kameraten hans så hadde han snakket med sambo i dag :o

som vil si at alt er bra med han!!!

jeg har prøvd å ringe han, men han tar ikke tlf. har vel ringt 30ganger nå tipper jeg.

jeg sitter her og forstår ingenting jeg.

snakket nettopp med moren hans og hun hadde ringt han før, og da hadde han tatt tlf!!!

vi krangler sjeldent, og har det bra. jeg forstår virkelig ikke hva han driver med. hvorfor kom han ikke hjem? og hvorfor tar han ikke tlf fra meg?????????

*fortvila*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom det ikke er noe veldig spesielt som har skjedd, vil jeg tro at kjæresten din ganske enkelt er respektløs og mangler et par antenner. Du bør nok ta en prat med ham når han kommer hjem, og si fra at dette ikke er akseptabelt.

Skrevet

Han hadde ikke vært min samboer lenger om han hadde gjort noe sånt :-? Har liksom aldri sett vitsen med å bo sammen når man gjør akkurat det som passer en uten å ta hensyn til andre.

Skrevet

Hmm.... merkelig. Hadde dette vært min mann, hadde jeg forlangt en god forklaring på oppførselen og stilt meg selv i forhold til hva han hadde å si.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan jo sikkert bare slutte å ringe i alle fall. Mulig han merker det, og faktisk begynner å tenke.

Dersom kompisen og moren har pratet med han i dag hadde jeg blitt sint og såret. Ingen undskyldning hadde vært bra nok. Jeg sier som en over. Hva er vitsen da? Man kan om ikke annet sende en SMS for å si at man er i livet.

Gjest jeg som startet tråd
Skrevet

Ja, hva er vitsen sier jeg også.

Jeg har også sendt sms (selvfølgelig)...

Spurt han om hva som skjer. Han har alltid kommet hjem før, men ikke nå. Derfor sitter jeg her som et spørsmålstegn. :-?

og ja det er respektløst av han å ikke ta tlf fra meg. og enda værre når han har snakket med kompisen og moren sin :(

Gjest Anonymous
Skrevet

I alle fall ikke ring og send flere SMSer. La han sitte der og lure på hva du driver med. Han kommer nok tuslene til slutt med forklaringer i fleng. Husk, du velger selv hvordan du vil ha det!

Gjest gjest1
Skrevet

Tror jeg hadde mistenkt utroskap da ja..

Gjest Anonymous
Skrevet

I alle dager :o hva slags type er dette egentlig? Han skylder deg en meget god forklaring når man kommer hjem :evil:

Støtter opp om forslaget om ikke å ringe/sende sms flere ganger?

Skrevet

tror seriøst jeg hadde sendt en sms om type "enten tar du kontakt nå ellers så var det ikke vits å komme hjem igjen senere heller. For å forsvinne sånn uten å gi lyd fra seg godtar jeg ikke. Klær og sånt kan du hente hos din mor i morgen. "

Skrevet

Eventuelt sendt en melding med:

Jeg har nå etterlyst deg hos politiet siden jeg ikke får kontakt med deg.

Gjest Lompa i.i
Skrevet

Hadde bare tatt meg en tur ut selv, og evt overnattet hos en venninne så HAN kom hjem til tomt hus og kunne lure....

Gjest Gjesten
Skrevet
Hadde bare tatt meg en tur ut selv, og evt overnattet hos en venninne så HAN kom hjem til tomt hus og kunne lure....
Støttar denne eg, høyrest veldig grei ut. Dessuten trur eg ikkje du bør sjå han i kveld uansett om han kjem heim, blir berre krangling og sånn då trur eg. Men kanskje du bør legge att telefonen heime om du går ut med venninner, så fell du ikkje for fristelsen og ringer han utpå natta, og så kan han kjenne på usikkerheten ei stund.
Skrevet

hadde dette vært meg,hadde han kunnet forvente seg en real alvors prat når han kom hjem! hadde spikret han til veggen! :evil:

Skrevet

Er han komt heim no eller? Har veldig lyst å vite kva han sa til sitt forsvar! *nyskjerrig*

Eg hadde ikkje vore god å ha med å gjere om det var min type som tok et sånt stunt. Han er passe teit som tok tlf frå mora og kompisen då... :roll: Han kan liksom ikkje komme med "Fann ikkje tlf... Tlf klikka... blabla" heller.

Men eg støttar uansett attegløyma: La han smake sin egen medisin! :evil:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

for en mann :roll:

han har vel tydeligvis hatt det LITT for koselig ja.

Skrevet
for en mann  :roll:

han har vel tydeligvis hatt det LITT for koselig ja.

.. og ikke turt å komme hjem og stå til ansvar for det han har gjort.

Skrevet
Støttar denne eg, høyrest veldig grei ut. Dessuten trur eg ikkje du bør sjå han i kveld uansett om han kjem heim, blir berre krangling og sånn då trur eg. Men kanskje du bør legge att telefonen heime om du går ut med venninner, så fell du ikkje for fristelsen og ringer han utpå natta, og så kan han kjenne på usikkerheten ei stund.
:Nikke:
Skrevet
vi krangler sjeldent, og har det bra. jeg forstår virkelig ikke hva han driver med. hvorfor kom han ikke hjem? og hvorfor tar han ikke tlf fra meg?????????

*fortvila*

Kanskje noen sa til ham noe galt om deg? Så ble han sur.

Håper virkelig det ordner seg. :-?

Skrevet

Han har gjort noe han angrer og tør ikke komme hjem eller snakke med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...