Gå til innhold

I det jeg forelsker meg...er jeg for stygg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kjærlighetssorg siden tenårene. Vel, jeg tenker ikke på det fra fortiden. Men når jeg forelsker meg føler jeg at alle andre også er forelsket i den samme. Og jeg blir for stygg. Jeg tenker at jeg sikkert er bra nok til et kull. Men etterpå vil jeg ikke tørre å vise meg igjen fordi han vil synes det er ekkelt at han har "knullet hun der". Er så slitsomt å ikke føle at en fortjener den man elsker 

Anonymkode: a7f5c...3df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke for stygg, lille venn. Du er for usikker. Du må jobbe med selvbildet ditt! Du er god nok akkurat som du er!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Du er ikke for stygg, lille venn. Du er for usikker. Du må jobbe med selvbildet ditt! Du er god nok akkurat som du er!

Joda, takk. Jeg har fått masse komplimenter. Men likevel.. Og du, om jeg hadde skrevet at jeg var pen, og fortjente å få den jeg ville, hadde folk satt igang med;"du er nok ikke så pen som du tror du er","du må nok klare deg med de som er din liga". Osv osv. Litt gøy å se på her egentlig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, takk. Jeg har fått masse komplimenter. Men likevel.. Og du, om jeg hadde skrevet at jeg var pen, og fortjente å få den jeg ville, hadde folk satt igang med;"du er nok ikke så pen som du tror du er","du må nok klare deg med de som er din liga". Osv osv. Litt gøy å se på her egentlig :)

Ja, det er forsåvidt sant. Men det betyr vel at andres mening ikke betyr noe? Du må stole på deg sjæl, og du tro på at du er bra nok.

Anonymkode: 7a6d1...4d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er forsåvidt sant. Men det betyr vel at andres mening ikke betyr noe? Du må stole på deg sjæl, og du tro på at du er bra nok.

Anonymkode: 7a6d1...4d7

Betyr og betyr. Tok den ikke het? Andres meninger betyr dessverre mye. Og det som da gjør meg sint er at mine meninger ikke betyr noe for andre. Ikke at jeg har rett til å kreve det heller, men folk flest ser ut til å ikke bry seg så om hva andre tenker om de. Men så sitter jeg da, og ikke legger ut det og det bildet på inst, fordi jeg er redd det blir teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...