ajarRun Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Jeg kjøpte en pose stapfull av god mat (og noen andre greier) og jeg betalte 500 kroner. Ikke rart folk er bælmfeite når maten er så billig. Hvorfor er maten så billig? Burde vi gjøre noe for å øke prisene?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Ja, det burde vi. Det vi burde gjøre er å sende deg ut med en prislappistol for plassere ut "dette burde det koste for å unngå bælfeite nordmenn"-priser. Deretter melder du deg på neste års Eurovision for å skape litt PR rundt prisingen din.. Jeg har femten skritt til i planen, men jeg tar betalt for å gi så gode konsultasjoner. Uansett, kudos for å påpeke noe så viktig. Anonymkode: d27dc...4d9 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Da må du fortelle oss hva du kjøpte og hvor mye det var av hver vare du hadde oppi posen din Anonymkode: dfbf4...76b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 3 timer siden, amativeReflection skrev: Jeg kjøpte en pose stapfull av god mat (og noen andre greier) og jeg betalte 500 kroner. Ikke rart folk er bælmfeite når maten er så billig. Hvorfor er maten så billig? Burde vi gjøre noe for å øke prisene? Møkkamat...så får du en pose for 500. For andre, som er opptatt av skikkelig mat, så er det nok ikke sånn Anonymkode: e8a7d...c0a
ninuska_ Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 Ryddet for dialekt og svar til dette ninuska_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå