Gjest feather.. Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Jeg trenger gode tips til bra musikk - ny og gammel. Alle mulige sjangre. Derfor spør jeg: Hvilke er dine fem favorittsanger? Hva jeg liker å høre på endrer seg litt med situasjon og humør, men akkurat nå ser listen min slik ut: the Dancer - PJ Harvey Street spirit - Radiohead A sort of fairytale - Tori Amos I've got to see you again - Norah Jones Everybody's changing - Keane
Tusseline Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Usortert rekkefølge, untatt førstevalg: 1. Opeth - Demon of the Fall 2. Cradle of Filth - Gilded Cunt 3. Björk - Play Dead 4. Metallica - Master of Puppets 5. Pink Floyd - High Hopes
Gjest Starya Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Sånn akkurat i dag kan jeg nevne følgende: Genesis - Mama Depeche Mode - Freestate Method Man - Release Yo Delf Bionic Jive - Swarm George Michael - Older
CheapChampagne Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Varierer ganske mye, men nå for tida er det : In Flames - Only for the weak HIM - Join me Opeth - Windowpane Vamp - Tir na noir Gåte - Sjå attende
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 Akkurat nå: De la Soul: It ain't no Good Basement Jaxx: Broken Dreams Bjørn Torske: Disco Member Astrojazz: The Groove EP (vocal mix) Greg Gibbs: The Glow of Love (silk vocal mix) Atmosfear: Motivation (Dim's Dubwize Mix)
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 I dag har jeg hørt mest på: Frank Zappa- Jewish Princess Go West- King of Wishful Thinking Natalie Cole- Wild Women Do Simple Plan- The Worst Day Ever Jessica Andrews- Second Sunday
Dru Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 Tomahawk - Birdsong For my pain - Dancer in the dark Ljungblut - Albino Marilyn Manson - The bright young things Nickelback - How you remind me Dagens favoritter iallfall. Det forandrer seg hele tiden.
*M* Skrevet 9. januar 2005 #8 Skrevet 9. januar 2005 Nå i dag er det: 1. John Mayer - Come Back To Bed 2. Alicia Keys - If I Ain't Got You 3. Billie Holiday - My Funny Valentine 4. Audioslave - Show Me How To Live 5. Michael Jackson - Give In To Me
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #9 Skrevet 9. januar 2005 Dagens 5 utvalgte låter; Hammerfall - Let the hammer fall Metallica - Harvester of sorrow (alltid..) Pink Floyd - High hopes Rammstein - Eifersucht Dragonforce - Fields of dispair Sonata Arctica - Peacemaker Klarte ikke velge 5 gitt..
hyggeligfyr Skrevet 10. januar 2005 #10 Skrevet 10. januar 2005 Bare 5?!!! Steike... Metallica - Master of Puppets Weezer - No One Else Jimmy Eat World - For Me This Is Heaven Bob Tilton - She Sings But Once Karate - The New Hangout Condition
Anglofil Skrevet 10. januar 2005 #11 Skrevet 10. januar 2005 5.. Dette ble ikke enkelt! 1. Killing me Softly - Frank Sinatra 2. Right Next to the Right One - Tim Christensen 3. Nothing Else Matters - Metallica 4. Everybody Hurts - R.E.M 5. Sitting On the Dock of the Bay - Ottis Redding Ich will - Rammstein Moonlight in Vermot - Frank Sinatra Love is a matter of... - Tim Christensen I Could Have Danced All Night - Frank Sinatra Losing My Religion - R.E.M No Me Ames - Marc Anthony & Jennifer Lopez Yesterday - The Beatles All the Way - Frank Sinatra My Funny Valentine - Frank Sinatra Hallelujah - Rufus Wainwright Og mange fler... Mvh Yvonne
Superlammet Skrevet 10. januar 2005 #12 Skrevet 10. januar 2005 Off fem sanger? *grøsse* altfor få... Dette er nødvendigvis ikke i den rekkefølgen jeg liker sangene best.. kommer helt ann på humør og dagsform: 1349 - Riders of the Apocalypse Ulver - Capitel I - I Troldskog faren vild Troll Myr - Slaget Samael - Baphomet's Throne Dire Straits - Brothers in Arms
Gjest Seleena Skrevet 10. januar 2005 #13 Skrevet 10. januar 2005 ...For å ikkje snakke om U2 - Still havent found Saybia - The day after tomorrow Linkin Park - In the end Big Bang - Wild Bird Guns and roses - Paradice city (Vil nevne Michael Jackson - Beat it , RKelly - World Greatest og alt av Gåte)
Miss Marple Skrevet 10. januar 2005 #14 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har sansen for mye rar musikk, og akkurat nå er disse favorittene: Jan Garbarek/Hilliard Ensemble: Santus Josh Groban/Depeche Mode: Never let go Tom Petty: Won't back down Joh Mayer: Back to you Mozart Requiem: Kyrie Eleison
@riel Skrevet 10. januar 2005 #15 Skrevet 10. januar 2005 Sånn i farten er det vel: Robbie Williams: Rock DJ Soul asylum: Runaway train Madonna: American Pie Rufus Weinright: Hallelujah Red hot chillipeppers: Under the bridge
Miss Marple Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 En liten digresjon, men har noen andre enn meg lagt merke til hvor mye de spiller runaway train på radio for tiden?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. januar 2005 #17 Skrevet 12. januar 2005 Akkurat idag går det mest i Rammstein
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. januar 2005 #18 Skrevet 12. januar 2005 Og Electric Six - Danger! High Voltage
Gjest lilletroll Skrevet 12. januar 2005 #19 Skrevet 12. januar 2005 Favorittsanger endrer seg jo fra dag til dag, nesten, da.....men....tja......den sangen som går på repeat om dagen er "remember when it rained" med Josh Groban. Helt utrolig fantastisk stemme!!! Og DEN nydelige perfekte sangen!!
Gjest Valhalla Skrevet 12. januar 2005 #20 Skrevet 12. januar 2005 Disse to er alltid på listen 1. Rolling Stones- Paint it black 2. Rolling Stones- Sympathy for the devil Så 3 andre jeg liker nu. Kate Bush- This womans work Kate Bush- Wuthering heights Kate Bush- December will be magic again :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå