Gå til innhold

Bv som hevn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ble utsatt for det? Jeg personlig har ikke opplevd dette (takk og lov)  men kjenner ett par som ble det. Der var det snakk om sjalu ekser osv. 

Jeg barer lurte hva som får folk til å gjøre slikt? Det er jo et overgrep! Burde ikke de som tar hevn gjennom barnevern straffes? Og kunne en av dere melde inn noen bare fordi dere ikke liker vedkommende?

Anonymkode: 66c49...b64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En venninne var utsatt for det når hun flyttet til ny kommune. Jeg var med på møtet hos bv og beskyldningene var sånn at jeg nesten måtte le. Hadde han ikke smurt på då tjukt så kunne det kanskje ha gått. Eksen var årsaken til bruddet. Han mishandlet henne. 

Anonymkode: db9e0...8a9

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne var utsatt for det når hun flyttet til ny kommune. Jeg var med på møtet hos bv og beskyldningene var sånn at jeg nesten måtte le. Hadde han ikke smurt på då tjukt så kunne det kanskje ha gått. Eksen var årsaken til bruddet. Han mishandlet henne. 

Anonymkode: db9e0...8a9

Hadde ikke det vært ord mot ord? De må jo ha bevis hvis de skal komme noe vei med å melde folk inn som hevn 

AnonymBruker
Skrevet

Vet om familie. Ble sendt til bv av sin egen svigerfamilie. Svigerinne og svigermor. Svigerinne var pådriver. 

Anonymkode: bb75b...375

Gjest mimoe
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om familie. Ble sendt til bv av sin egen svigerfamilie. Svigerinne og svigermor. Svigerinne var pådriver. 

Anonymkode: bb75b...375

Skulle tro du snakket om oss.. men her kan du slenge på mannens x også.

Ble en ganske stygg sak, kan man si.

Heldigvis var de lette å gjennomskue...

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ble utsatt for det? Jeg personlig har ikke opplevd dette (takk og lov)  men kjenner ett par som ble det. Der var det snakk om sjalu ekser osv. 

Jeg barer lurte hva som får folk til å gjøre slikt? Det er jo et overgrep! Burde ikke de som tar hevn gjennom barnevern straffes? Og kunne en av dere melde inn noen bare fordi dere ikke liker vedkommende?

Man må være temmelig  patetisk for å finne på noe slikt... 

Anonymkode: 1dcfd...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...