Gå til innhold

Få barn nr 3 når man ikke er helt sikker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er virkelig usikker på nr 3 eller ikke, men siden de to vi har nå er 2 og 5 år, og vi ikke ønsker en attåtklatt så må vi nesten bestemme oss snart. 

Hva avgjorde valget deres?

vi har lyst, men vi er også kjempeslitne av småbarnslivet. Verken jeg eller mannen min har "elsket" denne fasen av livet, ja, vi storkoser oss, men det er også veldig godt når barna vokser til og blir mer selvstendig.

vi har ikke familie i nærheten som kan avlaste. Vi må bære hverdagen selv. 

Anonymkode: f1c8e...24a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har nå nevnt noen grunner til hvorfor dere ikke ønsker flere barn. Hva er grunnene til at dere vurderer det? 

Anonymkode: d736d...a43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen grunner til at vi vurderer nr 3: tenkte i utgangspunktet på tre barn da vi startet, tror det er fint å Vokse opp i stor søskenflokk + at vi er redde for å angre.

Anonymkode: f1c8e...24a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke vente litt? Hva er grunnene til at dere ikke ønsker en "attpåklatt"? Jeg tenker det er en genial løsning at de andre blir mer selvstendige, slik at dere får bedre til til sistemann. 

Anonymkode: 7fb55...938

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vurderte aldri et barn nr 3. To holdt for oss.

Anonymkode: a0509...0ee

AnonymBruker
Skrevet

Vi er litt i samme situasjon, vurderer også frem og tilbake på en mulig nummer tre. Men har besteforeldre som avlaster mye da😊

Anonymkode: 522ff...aa7

AnonymBruker
Skrevet

Da minstemann kom for å si god natt til meg i går kveld ble jeg overmannet av takknemlighet for at vi valgte å gå for nr. 3. Tenk hvordan livet mitt ville ha vært uten denne solstrålen! Småbarnstiden varer bare en kort stund, gleden av et barn varer hele livet.

Anonymkode: fef8f...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenker også mye på dette om dagen. Barna våre er 1,5 og 4 år. Skal tilbake på jobb nå. ...Skal vi gå for en nr tre om et års tid, eller holder det med to?..

Vi har heller ingen som avlaster og har mye av de samme tankene som dere både for og i mot..

Anonymkode: 0c7dc...f49

Skrevet

Tenker at man savner det å ha baby i huset etterhvert når barna blir større. Ville ventet flere år, og absolutt hatt nr 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...