AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har sett at et av temaene for denne doktorgraden er eksperimentell kreftbehandling. Jeg lurer på hva det innebærer for en doktorgrad i biofysikk? Anonymkode: b9077...796
stan Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 For å være litt flåsete: det innebærer en masse arbeid, men det gjelder for doktorgrader uansett. Essensen i et doktorgradsarbeid er jo å gjøre eller forske på noe nytt. Samtidig inngår doktorgraden i enten en professors eller et institutts overordnede forskningsarbeid.Så du bør ta noen samtaler med aktuelle professorer for å finne ut hva de legger i dette, hva de forventer og ikke minst om det er en grei personlig kjemi mellom dere. Lykke til.
vampyrinnen Janne Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 Jeg er ikke helt der ennå, men lurer på om det er mulig å kombinere phd med fleksibel ppu? Angående eksperimentell kreftbehandling, hva er det for noe?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Eksperimentell kreftbehandling kan jo være alt mulig nytt de forsker på. F. eks. nye stråleterapimodaliteter, nye cellegiftmedikamenter, måter å levere medisin på (nanopartikler, ultralyd), +++ Anonymkode: 5b2ec...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå